אודות epic marketing
השיווק של העתיד
epic marketing התחילה את דרכה בקטן לפני יותר מ-10 שנים כעסק שנקרא "קרן עיצובים". עוד לא ידעתי בדיוק מה אני הולכת לעשות עם העסק הזה, והתחלתי משילוב של שני תחומים שקרובים אלי. המחשבים והעיצוב.
התחלתי לעבוד עם בעלי עסקים והתמקצעתי בתחום של בניית אתרים. גם מהצד של הפיתוח וגם מהצד של העיצוב. היה חשוב לי להביא ללקוח את המוצר הכי טוב. קוים נקיים, עיצוב שמושך לקוחות ומביע את המוצג וקלות שימוש באתר.
עם הזמן הבנתי שזה ממש לא מספיק.
אתר הוא לא כלי שעומד בפני עצמו. מעבר לזה שהוא נראה יפה, כדי לעבוד כמו שצריך, חייב להיות בו קופירייטינג שמדבר "שיווקית", שקולע לשפה של הלקוחות ושיודע למכור.
השלב הבא היה להתמחות בקופירייטינג. אני מודה שכתיבה לא היתה הצד החזק שלי, אני מאלה שקיבלו בחיבור ציון לא גבוה… אבל גיליתי שזה תחום שעם עבודה קשה אפשר להגיע בו לרמה גבוהה מאוד. האתרים קבלו מקפצה בדמות טקסט שמוכר ועם זה גם התחלתי לכתוב מאמרים מקצועיים שעשו עבודה של שיווק אורגני לאתרים.
השלבים הבאים של העסק כללו הכנסה של בניית פאנלים (משפכי מכירה) מקצועיים ובכלל ליצור תהליכי מכירה שמותאמים אישית לכל עסק וללקוחות שלו.
השלמת התהליך היתה עם הכנסת הרשתות החברתיות לסל המוצרים, כי שם נמצאות הזדמנויות כמעט לכל עסק בעלויות שאי אפשר היה לחלום עליהם קודם.
אחרי כל התהליך הזה, הגיע הזמן גם "להתבגר" עם השם של העסק. וכשחשבתי על מה שהעסק שלי עושה עלתה לי בראש המילה EPIC. כי יש כל כך הרבה חברות ואנשים שעושים את כל אחד מהשלבים בנפרד, אבל כדי להגיע לתוצאות שהן יוצאות מן הכלל צריך לקחת את כל התהליך בשלמות. לראות את העסק כמקשה אחת ואת הדרך שהכי מתאימה לו כדי לצמוח.
איך יודעים שאתר בנוי טוב?
האתר שלך צריך להתאים לגוגל ולדעת להביא ממנו תנועה אורגנית. הקהל שלך נמצא ברשת ומחפש, ואתה רוצה להופיע בתוצאות החיפוש שלו ואתה אפילו לא מוציא כסף על פירסום…
אתה רוצה שהאתר שלך יראה פצצה וישדר מומחיות בתחום שלך. חשוב שהוא יראה טוב במחשב ואפילו יותר חשוב שהוא יראה מעולה בטלפון הסלולרי.
אתה רוצה באתר שלך טקסטים קריאים שמדברים בשפה של הלקוחות שלך וגורמים להם לנקוט בפעולה. אתה רוצה אתר שקל להתמצא בו ולא צריך לחשוב ויתר משנייה כדי להבין איפה נמצא מה שאתה מחפש.
אתה רוצה לעקוב אחרי כל הנתונים שעוברים באתר שלך. איזה דפים עובדים הכי טוב, מה המוצר שמוביל את המכירות ואיפה אפשר לשפר כדי להביא עוד תנועה.
זה בגדול. רוצה לרדת לפרטים? מוזמן ליצור קשר.
מה זה מיתוג?
מיתוג הוא הדרך שבה הציבור תופס את העסק שלך. המיתוג עוזר לזהות את העסק ואת המוצרים שלך ואם אתה מצליח להשאיר רושם על הלקוחות שלך, הם ידעו למה לצפות ממך ויחזור לרכוש.
המיתוג מבדיל אותך מהמתחרים שלך ועוזר ללקוחות להבין למה כדאי להם לקנות דוקא ממך.
המיתוג מגדיל את הערך של העסק, גורם ללקוחות חדשים להגיע אליך וגורם לעובדים שלך (ולך) להרגיש טוב יותר לגבי העסק ולהרגיש "גאוות יחידה".
המיתוג יוצר אמון במוצרים ובשירותים שלך ותומך בכל התהליכים הפרסומיים של העסק.
יש כלים שונים שמסייעים לבניית המיתוג של העסק כמו זהות העסק שמופיעה בשם של העסק, בלוגו שלו, בצבעים שמייצגים אותו ובכל הצד של הניראות של העסק. גם מדיניות מחירים, שיתופי פעולה, חווית הלקוח בעסק והמוצרים של העסק בונים את המיתוג של העסק.
רוצה לבנות תוכנית למיתוג העסק שלך? מוזמן לדבר איתנו.
נכסים דיגיטלים הם מוצרים שמכניסים לך כסף, אבל הם נמצאים ברשת. עד לא מזמן, מוצרים דיגיטלים היו בעיקר: תמונות, מסמכים וסרטונים.
היתרון במוצרים דיגיטלים הוא שאתה מייצר את המוצר פעם אחת, ומוכר אותו הרבה פעמים. צורת העבודה הזאת מנתקת את המשוואה של זמן=כסף. אתה מכניס הרבה יותר משיעור ההשקעה או העבודה שלך.
היום, מעבר לסוגים שונים של מסמכים שמהווים נכסים דיגיטלים, יש מקורות הכנסה נוספים של נכסים אינטרנטיים. האתר שלך למשל, הוא נכס דיגיטלי. הוא כלי להגדיל את ההכנסות שלך ואפשר כל הזמן להביא אותו לתוצאות טובות יותר. רשימת התפוצה שלך, גם היא נכס דיגיטלי ועם עבודה נכונה יכולה להכניס סכום לא מבוטל של כסף.
סוג נוסף של נכסים דיגיטלים הוא בנייה יזומה של נכסים וקידום שלהם כדי שבעוד תקופה יכניסו לנו כסף. זה יכול להיות אתרים שמקדמים בגוגל על מנת להשכיר אותם לעסקים או אתרים שמשקיעים בהם "ומשביחים את הנכס" על מנת למכור אותו. וזה יכול להיות דף פייסבוק או חשבון אינסטגרם שמיועד למכירה.
רוצה לשמוע על האפשרויות של הכנסות מנכסים דיגיטלים? מוזמן ליצור קשר.
המדיה החברתית הפכה להיות אחד המקומות הכי משפיעים על המרחב הציבורי. במדיה החברתית יכול כל אחד להגיע לקהל גדול מאוד של לקוחות פוטנציאלים על ידי פרסום ועל ידי נכסים כמו דפים בפייסבוק ובאינסטגרם.
במדיה החברתית יש לך את האפשרות לספר את הסיפור שלך בצורה שקל ללקוחות להתחבר אליך ולבנות את המיתוג שלך.
במדיה החברתית אתה יכול לצבור קהל אוהדים בתקציבים לא גבוהים על ידי תוכן אורגני ותוכן ממומן.
המדיה החברתית עוזרת לך להשאר כל הזמן בתודעה של הלקוחות שלך ואתה לומד המון גם על המתחרים שלך.
במדיה החברתית אתה יכול להגיע לקהל סופר ממוקד שמחפש בדיוק את מה שיש לך להציע ולהגדיל את ה-ROI שלך על הפרסום.
המדיה החברתית נותנת הזדמנות חשיפה לכל עסק להגיע את הקהל שלו בצורה ישירה. הפרסום לא מוגבל רק לחברות גדולות שיכולות להרשות לעצמן שטחי פרסום ברדיו ובטלוויזיה, אלא לכל עסק ואפילו בתקציבי פרסום לא גדולים.
רוצה לשמוע על אפשרויות הפרסום ברשתות החברתיות? מוזמן ליצור קשר.