השיווק של העתיד

epic marketing התחילה את דרכה בקטן לפני יותר מ-10 שנים כעסק שנקרא "קרן עיצובים". עוד לא ידעתי בדיוק מה אני הולכת לעשות עם העסק הזה, והתחלתי משילוב של שני תחומים שקרובים אלי. המחשבים והעיצוב.

התחלתי לעבוד עם בעלי עסקים והתמקצעתי בתחום של בניית אתרים. גם מהצד של הפיתוח וגם מהצד של העיצוב. היה חשוב לי להביא ללקוח את המוצר הכי טוב. קוים נקיים, עיצוב שמושך לקוחות ומביע את המוצג וקלות שימוש באתר.

עם הזמן הבנתי שזה ממש לא מספיק.

אתר הוא לא כלי שעומד בפני עצמו. מעבר לזה שהוא נראה יפה, כדי לעבוד כמו שצריך, חייב להיות בו קופירייטינג שמדבר "שיווקית", שקולע לשפה של הלקוחות ושיודע למכור.

השלב הבא היה להתמחות בקופירייטינג. אני מודה שכתיבה לא היתה הצד החזק שלי, אני מאלה שקיבלו בחיבור ציון לא גבוה… אבל גיליתי שזה תחום שעם עבודה קשה אפשר להגיע בו לרמה גבוהה מאוד. האתרים קבלו מקפצה בדמות טקסט שמוכר ועם זה גם התחלתי לכתוב מאמרים מקצועיים שעשו עבודה של שיווק אורגני לאתרים.

השלבים הבאים של העסק כללו הכנסה של בניית פאנלים (משפכי מכירה) מקצועיים ובכלל ליצור תהליכי מכירה שמותאמים אישית לכל עסק וללקוחות שלו.

השלמת התהליך היתה עם הכנסת הרשתות החברתיות לסל המוצרים, כי שם נמצאות הזדמנויות כמעט לכל עסק בעלויות שאי אפשר היה לחלום עליהם קודם.

אחרי כל התהליך הזה, הגיע הזמן גם "להתבגר" עם השם של העסק. וכשחשבתי על מה שהעסק שלי עושה עלתה לי בראש המילה EPIC. כי יש כל כך הרבה חברות ואנשים שעושים את כל אחד מהשלבים בנפרד, אבל כדי להגיע לתוצאות שהן יוצאות מן הכלל צריך לקחת את כל התהליך בשלמות. לראות את העסק כמקשה אחת ואת הדרך שהכי מתאימה לו כדי לצמוח.

רעיונות + ביצוע = תוצאות!