שירות שיווק דיגיטלי מקצועי בגבעתיים

כל עסק רוצה להתקדם ולהביא יותר לקוחות, והדרך לעשות את זה היום היא להשתמש בכוח של האינטרנט. כדי לקדם את עצמך ולהביא לקוחות מהאינטרנט אתה צריך תוכנית שתנצל את המשאבים בצורה הכי חכמה ותביא כמה שיותר לקוחות.

קידום עסקים הוא תחום שכל הזמן משתנה, פלטפורמות הפרסום משתנות והלקוחות מחפשים כל פעם את הטרנד האחרון. במציאות הדיגיטלית של היום, עסק שלא מחזיק אתר שנראה טוב ומקצועי, לא נמצא ברשתות החברתיות ולא משתמש בכלים שיש באינטרנט לקידום, לא קיים בעיני הלקוחות. אז אם אתה מחפש שיווק דיגיטלי בגבעתיים, הגעת למקום הנכון.

נקח לדוגמא את בניית האתר שלך. בניית אתר הוא תחום שדורש ידע בבניית אתרים, אבל גם הרבה יותר מזה. בניית אתר דורשת תכנון של אסטרטגיית האתר בצורה מדוייקת, דרוש הרבה ידע בשיווק על מנת לבנות אתר שיעביר את המסרים בצורה שיגרמו לגולשים לעשות פעולה ולרכוש את מה שיש לכם להציע.

היום האינטרנט מאפשר לכל עסק להגיע לכמות גדולה של אנשים ונותן מגוון אפשרויות לעסקים קטנים.

עסקים בגבעתיים צריכים אתר כדי להגיע ללקוחות חדשים וקיימים וכדי להגדיל את נפח הפעילות של העסק. זה לא משנה אם אתם מוכרים מוצרים או שאתם נותנים שירותים, אתר הוא הדרך הבטוחה להגיע ליותר לקוחות. 

מה חשוב לדעת כשמתחילים לבנות את האתר לעסק?

  1. לאתר צריכה להיות מטרה. בניית אתר היא לא מטרה בפני עצמה, אתר הוא כלי. למה אתם רוצים שהכלי הזה ישמש? אתם רוצים להביא לידים דרך האתר, אתם רוצים שאנשים יכנסו לרשימת התפוצה שלכם או שאתם רוצים למכור מוצרים? לא משנה מה המטרה שלכם, כשאתם יודעים מראש מה אתם רוצים שהאתר שלכם יעשה, יש סיכוי גבוה יותר שהוא אכן יעשה את זה.
  2. מה המסר של העסק שלכם, שאותו אתם רוצים להעביר לגולשים?האתר הוא הדרך שבה הגולשים מכירים את העסק שלכם. חשוב לכם כעסק שמי שמגיע לאתר יבין בדיוק על מה הוא מדבר כדי ללשהות מייד שהם הגיע למקום הנכון שיתן להם את המענה שהם מחפשים.
  3. איך אנשים הולכים להגיע לאתר שלכם? תנועה לאתר הרבה פעמים יותר חשובהמהאתר עתצמו, כי אם בניתם אתר אבל אף אחד לא רואה אותו, אין כל כך טעם לאתר. בניית אסטרטגיית תנוה לאתר חשובה מאוד והיא אחד הדברים שגורמים לאתרים להצליח או להכשל.
  4. מי הולך להגיע לאתר שלכם? הרבה פעמים אנשים בונים אתר שמייצג את העסק ואת המוצרים או השירותים, אבל לא פונה נכון ללקוחות שאמורים להגיע אליו. כשאתם בונים את האתר אל תתחילו ממה שיש לכם להציע, תתחילו ממי שאתם הולכים לדבר אליו. התאימו את המסרים ואת הנראות לקהל היעד שלכם שירגישו שהם מגיעים הביתה.

אחת השאלות שמטרידות בעלי עסקים היא כמה יעלה לי לבנות אתר? לענות על השאלה הזאת חד משמעית זה לא רציני. אתר מורכב מכל כך הרבה משתנים, שאפשר לתת הערכה לעלויות אתר, אבל כדי לדעת בדיוק כמה הולך לעשות האתר שלכם אתם צריכים לדבר עם מומחה אתרים.

כמו בכל דבר שאצם רוכשים, יש חלקים יותר משמעותיים שלא כדאי לוותר עליהם, ויש מרכיבים של האתר שחשובים וההשקעה בהם משתלמת.

איך בכל זאת מתמחרים אתר באופן כללי? לכל אתר יש כמובן את זמן העבודה על האתר בפועל ויש את החלק העיצובי של האתר. גם בבנייה של אתרים, בנייה על ימי מומחה תייקר את האתר מכיוון שבסופו של דבר התוצאה שאתם מקבלים תהיה טובה יותר ותוכלו להחזיר את ההשקעה עם אתר שפועל בשביל העסק.

חוץ מעלות הבנייה יש לנו את כתיבת התוכן לאתר. כתיבת תוכן היא לא חלק מהצעת מחיר של אתר, שימו לב שבדרך כלל אתם צריכים להביא את התוכן הכתוב ואת התמונות. אבל, התוכן הוא אחד הדברים הכי חשובים באתר, גם מבחינת המסר לגולשים וגם מבחינת התנועה שאנחנו מביאים מגוגל. לכן אם יש משהו שמאוד כדאי להשקיע בו והוא נותן תוצאות לטווח ארוך וקצר זה כתיבה של תוכן מקצועי. 

באופן כללי, אתר תדמית בסיסי עם משהו כמו 5 עמודי תוכן עולה בטווח של 5,000 ל-10,000 שקלים. כמובן שאם מכניסים כתיבה של תוכן או שיש תוספות מיוחדות כמו שאלונים או פונקציונליות ייחודית לעסק שלכם, העלות תהיה גבוהה יותר. אם קבלתם הצעה של 2,000 שקלים לבנות את האתר ואתם אומרים לעצמכם איזה יופי קבלנו הצעה נמוכה יותר, כדאי לזכור שלמחיר נמוך יש מחיר. אתר שעולה מחיר כזה כנראה שלא יביא לכם את התוצאות שאתם מצפים להם.

חשוב מאוד לדעת לפני שאתם בונים את האתר כמה הוא יעלה ומה בדיוק אתם מקבלים בתוך הצעת המחיר. כדאי לעבור על הסעיפים ולהבין מה הם אומרים כדי למנוע אי נעימות ובקשות לתשלום נוסף מעבר למה ששילמתם.

בנייה של אתר חנות מתחילה מסכום של כ-15,000 שקלים וכמובן שגם זה תלוי בדרישות של העסק שלכם. אם יש צורך בפיתוח מיוחד, המחיר יעלה כמובן. המחיר בדרך כלל אינו כולל העלה של מוצרים לאתר ומי שבונה את האתר מעלה רק כמה מוצרים בודדים בתהליך הבנייה.

יש המון דרכי שיווק שאפשר להכניס תחת שיווק דיגיטלי ויש הרבה תחומים שקרובים מאוד בין השיווק המסורתי לזה הדיגיטלי. אם נסתכל על התמונה הגדולה, מה ששונה בין תחומי השיווק הרגילים לדיגיטלים היא הדרך שבה מגיעים אליכם הלקוחות. בשיווק דיגיטלי הלקוחות יגיעו אליכם דרך… האינטרנט.

הלקוחות שלכם מגיעים אליכם דרך אתר אינטרנט, רשתות חברתיות, בלוג, פודקסטים, דפי נחיתה ועוד. היתרון שיש לכל אחד בשיווק באינטרנט הוא שאפשר למקד את המאמצים שלנו בלקוחות הנכונים ולהגיע לאנשים שבאמת רוצים את מה שיש לנו להציע. היום לאתרים כמו גוגל ופייסבוק יש יכולות ניתוח גבוהות מאוד של הגולשים בשירותים שלהם וזה נותן לנו את האפשרות להשקיע בקהל שיותר נכון למוצר שלנו, במקום להציע את הפרסום לכולם.

השיווק הדיגיטלי מאפשר גם לעסקים קטנים להגיע למסה של לקוחות בתקציבים אפשריים והרבה פעמים ליצור ערוצי הפצה שממשיכים לרוץ הרבה שנים אחרי שמקימים אותם.

השיווק שלכם הוא הפנים של העסק שלכם. אם מה שאתם מציגים לגולשים נראה מקצועי ונותן את המענה לגולש, הוא יוצר את הרצון לעבוד איתכם ולרכוש מכם.

לפני שאתם בוחרים עם מי לעבוד השיווק שלכם, קודם כל כדאי לראות לראות תיק עבודות. זה לא רק לראות שיש למשרד השיווק ניסיון, בתיק עבודות אתם גם רואים למשל איך נראים האתרים שהוא בונה ומה סגנון התכנים שהוא כותב ויכולים לראות האם אתם מתחברים לזה.

אחרי שאתם מתחברים לעבודה של משרד השיווק, אתם רוצים לברר מה בדיוק אתם מקבלים בחבילה.
אתם בונים אתר? מה ההסכם ביניכם כולל עיצוב או רק בנייה?
האם אתם מקבלים בתוך החבילה גם כתיבה של תוכן לאתר? כתיבת תוכן בדרך כלל היא לא חלק מבניית אתר, ואם אתם רוצים תוכן, אתם צריכים לכלול את זה במפורש בהסכם.

אתם רוצים שינהלו לכם קמפיין פייסבוק? האם הקמפיין כולל גם העלאת תכנים לדף העסקי רק ניהול של הקמפיין הממומן?

עוד דבר חשוב הוא להתרשם מהשיחה שלכם עם מי שהולך לעבוד אתכם. אם אתם מבקשים מחיר ומקבלים אותו מייד, בלי ששואלים אתכם שאלות ומכירים יותר לעומק את העסק שלכם, זה סימן אזהרה. מי שעושה עבודת שיווק רצינית יודע שאין דבר כזה מחיר אחיד לעבודה, מחיר אחיד אומר שאין התאמה של מה שעושים לעסק שלכם.

אל תשכחו שאתם הולכים להשקיע פה לטווח ארוך. שווה להשקיע עוד קצת זמן בבחירת האדם הנכון לעבודה אתכם ואחר כך תחסכו הרבה עגמת נפש בהמשך.

אנחנו בונים כבר המון שנים אתרים ומנהלים קמפיינים לעסקים. אנחנו יודעים לתת לך מעטפת מלאה לכל החלקים של השיווק שלך. עיצוב, בנייה והתאמה מלאה של האתר לקידום אורגני וממומן. ניהול קמפיינים ברשתות החברתיות ובניית תוכנית אסטרטגית ארוכת טווח לעסק.

אנחנו מביאים ניסיון שיווקי שלוקח את האתר למקום שמדבר אל הלקוחות ומניע אותם לפעולה ואנחנו יודעים למדוד את הביצועים של האתר ולשפר אותם על המצב הכי אופטימלי שלו.

אנחנו חושבים מחוץ לקופסא ובאים עם המון רעיונות שלוקחים את העסק שלכם למקום ייחודי שלא קיים אצל עסקים אחרים.

לבדוק מה עושים המתחרים שלכם

בתחילת התהליך של בניית האתר אנחנו מנחים את הלקוחות שלנו לעשות קצת עבודת "בילוש" ולראות מה קורה באתרים של המתחרים. בדרך הזאת אתם יכולים לראות דברים טובים ולא טובים שיש שם ולהגיע עם מידע שיכול לדייק איתנו את התהליך.

מה הכי מתאים ללקוחות שלך

ללקוחות שלך יש מאפיינים שייחודיים להם. לקוחות של חנות בגידים הם לא אותם הלקוחות שמחפשים רואה חשבון. אנחנו מתאימים את האתר ללקוחות שלך ובתהליך הזה רואים דברים שעובדים ומאמצים אותם.

שאלות ותשובות

אחד העמודים שלא נמצא בכל האתרים, אבל אי אפשר לוותר עליו הוא עמוד השאלות והתשובות. אנשים שמגיעים לאתר שלכם נתקלים בשאלות שצריכות מענה. אם גולש מגיע לאתר ומשהו לא ברור לו, הוא לא ימשיך לגלוש ולא ישלים את תהליך המכירה. תנו ללקוחות שלכם כמה שיותר מידי באתר כדי שימשיכו לגלוש וירגישו בטוחים. אם יש לכם באתר מכירות של מוצרים ומשלוחים, תהיו ברורים לגבי כל התנאים ומה הלקוח יכול לצפות מהתהליך.

האם יש עלויות נוספות לאתר?

מעבר לעלות הבנייה של האתר יש תשלומים קבועים שכל בעל אתר צריך לשלם. האחד הוא הדומיין של האתר, הכתובת שלו. תשלום על דומיין עולה בערך 100 שקלים בשנה.
הדבר השני הוא אחסון לאתר. חברת אחסון שומרת את הקבצים של האתר ונותנת גישה לגולשים כדי שיגיעו אליו. עלות של אחסון משתנה כתלות בחברת האחסון שאתם עובדים איתה. המחירים של האחסון נעים בין 10-20$ לחודש בדרך כלל.
מאוד חשוב שאתם תרכשו את הדומיין ואת האחסון על מנת שהם יהיו בבעלותכם ולא תהיו תלויים במי שבנה לכם את האתר. שמרו את שם המשתמש והסיסמא כדי שתוכלו להשתמש בהם בהמשך.

שיחת ייעוץ ללא עלות

קבע/י שיחת ייעוץ ללא עלות ויחד נתאים את המסלול השיווקי המושלם לעסק שלך.
מלא/' את הטופס כדי שנוכל להגיע מוכנים לשיחה. אם יש לך שאלה, יש גם מקום להשאיר אותה בסוף.