"למשווקים, הספר הפסיכולוגיה של השכנוע, הוא אחד הספרים הכי חשובים שנכתבו בשנים האחרונות"
כתב העת Marketing Research
העקרונות שיתנו לך את היכולת להשפיע על התנהגות של בני אדם.
6 עקרונות אוניברסלים להשפעה ואיך להשתמש בהם כדי לשכנע כל אחד. עכשיו בספר דיגיטלי.
ביקורות באמזון על ספר המקור באנגלית "הפסיכולוגיה של השכנוע"
הספר המקורי: #1 באמזון Best Seller
אתה מקבל את כל העקרונות החשובים שיש בספר בתמציתיות ובעברית
למי הספר הזה מתאים?
ולמה כדאי לך לקרוא אותו?
חושב שהמסר שלך לא עובר מספיק טוב?
מחפש דרכים אמיתיות להחזיר את ההשקעה על הפרסום שלך?
לא מצליח להגיד מה בדיוק לא עובד בפרסום שלך?
רוצה להגיע למקסימום תוצאות בכמה ערוצי פרסום?
רוצה לבנות מערכת יחסים ארוכת טווח עם הלקוחות שלך?
מחפש ליצור פרסום איכותי שעובד ומביא תוצאות בשטח?
נעים להכיר: קרן דנינו
את הדרך שלי התחלתי עם תואר במדעי המחשב, אבל תמיד נמשכתי לתחום של בניית אתרים.
משם הגיע הרצון להביא מוצר שלם שכולל בתוכו גם עיצוב, גם בנייה וגם תוכן, שהביא אותי לחקור את התחום של הכתיבה השיווקית והדרך לגרום לאנשים לנקוט בפעולה.
אפשר להסתכל על כתיבה שיווקית כעל מניפולציה, הדרך לגרום לאנשים לעשות משהו שהם לא רוצים.
אני רואה את זה כדרך להביא את המסר שלך בצורה מדוייקת. הדרך לקחת את המוצר שלך או השירות שלך, שיכול להביא ערך לאנשים ולהצליח להגיע אליהם.
אם גם אתה רואה חשיבות להגיע ללקוחות שיכולים להנות ממה שיש לך להציע, הספר "ששת עקרונות השכנוע" מתאים לך.
את הספר כתבתי במשך כשנתיים על פי ספרו של פרופסור צ'אלדיני. לקחתי את העיקר, את הסיפורים המשמעותיים ואת העקרונות וכתבתי אותם בצורה קלה ופשוטה. ואפילו יש עדכונים שמתאימים לעידן הפרסום באינטרנט וברשתות החברתיות שבו אנחנו נמצאים. ולא פחות חשוב, הכל בעברית.
6 עקרונות השכנוע של צ'אלדיני
על מה אנחנו מדברים ב-6 עקרונות השכנוע?
1
עקרון העקביות – אם עשינו משהו פעם אחת, יש הרבה סיכויים שנמשיך באותה הדרך.
מה זה אומר? שמספיק שהצלחנו לגרום למישהו לעשות משהו פעם אחת. עכשיו יש הרבה יותר סיכוי שימשיך איתנו.
2
עקרון ההדדיות – אם עשית משהו בשביל משהו, יש סיכוי גדול שהוא ירצה להחזיר לך.
מה זה אומר? שאתה רוצה לעשות בשביל אחרים. זה קושר אותם אליך ועכשיו הם רוצים לתת לך בחזרה.
3
עקרון הקונצנזוס – אם אנחנו רואים אחרים שעושים משהו, יש לנו נטייה לעשות אותו גם.
מה זה אומר? שהוכחה חברתית היא משהו מאוד חשוב. אם הרבה אחרים עושים משהו, כנראה שזה הדבר ההגיוני לעשות.
4
עקרון הסמכות – אם יש מישהו שנראה לנו שהוא יודע על מה הוא מדבר, יהיה לנו יותר קל ללכת אחריו.
מה זה אומר? שביסוס הסמכות שלך ושימוש בדמויות מקרינות סמכות הוא מאוד משמעותי לאנשלים שרוכשים ממך.
5
עקרון החיבה – אם אנחנו אוהבים מישהו, יש סיכוי הרבה יותר גדול שנעשה מה שהוא מבקש.
מה זה אומר? שאתה רוצה ליצור חיבה בינך ובין הקהל שלך. יצירת הקשר עם האנשים היא מה שגורמת להם לחזור אליך.
6
עקרון המחסור – אם אנחנו רואים שמשהו הולך להגמר והוא תכף לא יהיה, אנחנו עוד יותר רוצים אותו.
מה זה אומר? שאתה רוצה ליצור מציאות של משהו ייחודי, מוגבל, שלא כל אחד יכול להגיע אליו. רק מיוחדים.
מה יש בספר 6 עקרונות השכנוע?
76 עמודים של תוכן, סיפורים ותאורים של כל עקרון שכנוע. איך עובד עקרון השכנוע, דוגמאות והסברים. וכמובן, אתה מבין איך אתה יכול ליישם את העקרון הזה ואיך להבחין כשהוא מופעל עליך.
23 איורים וקומיקסים שמתארים את הסיפורים ועוזרים להמחיש את הסיפורים.
מיקוד בדברים החשובים שישנו את כל החשיבה השיווקית שלך והסברים שיעזרו לך להבין איך להצליח לשווק את המוצרים והשירותים שלך במגוון ערוצים.
דרכים חדשות לחשיבה שלא היו נגישות לך קודם.
הדרכים שמומחי מכירות משתמשים בהם. הם לא טובים יותר ממך, הם פשוט יודעים מה עובד ומשתמשים בשיטות מוכחות, שגם אתה יכול לנצל לטובתך.