You are currently viewing איך להכניס לידים לעסק בצורה שיטתית?

יש הרבה שיטות להביא לידים לעסק, אבל שיטה אחת מנצחת את כולם: מגנט לידים. הכלי שנמצא בעולם השיווק כבר הרבה זמן והוא עוד יהיה כאן להרבה שנים קדימה.

מגנט לידים הוא תוכן שאתה נותן לאנשים בחינם בתמורה למייל שלהם ולזה שהם נותנים לך רשות להמשיך ולשלוח להם הצעות במייל. דוגמא למגנט לידים הוא ספר דיגיטלי או מדריך בחינם.

אבל, לא כל המגנטים שווים. נראה איך יוצרים מגנט לידים אפקטיבי שעושה את העבודה ומביא לקוחות פוטנציאלים חדשים לעסק שלך.

איך לידים לעסק מגדילים את העסק שלך

המילה "בחינם" מושכת אנשים. דן אריאלי בספר שלו "לא רציונלי ולא במקרה" מראה שאם נותנים לאנשים את הבחירה בין כרטיס מתנה בשווי של 10$ או כרטיס ששווה 20$ במחיר של 7$, 100% מהם יבחרו את הכרטיס בחינם, למרות שעל הכרטיס השני הם מרויחים יותר.

כי כשמציעים לנו משהו בחינם, אנחנו לא חושבים הרבה. אנחנו קודם לוקחים.

כשאנחנו נותנים משהו בעל ערך ללקוחות שמתעניינים במה שיש לנו להציע, ולא מבקשים כמעט כלום בתמורה (רק את המייל), אנחנו יכולים לחשוף את העסק שלנו להרבה לקוחות שאחרת לא היו מגיעים.

כשמישהו הגיע לאתר שלך התהליך שלו היה: חיפוש בגוגל של משהו שהוא רצה והגעה לאתר שלך. עכשיו, כשהוא כבר שם, יש לך הזדמנות לתת לו עוד משהו בעל ערך.

אם יש לך תוכן באתר שלך שאנשים קוראים, בתוך בתוכן הזה אפשר לשלב אפשרות להוריד תוכן בעל ערך ולהפוך את התוכן הזה מסתם טקסט למגנט לידים עוצמתי.

הצורה שבה אתה מעביר את התוכן יכולה להיות ספר דיגיטלי או וידאו לצפייה, אבל מה שחשוב זה שמגנט הלידים שלך עונה על שלוש התנאים הבאים:

  1. האם לקהל היעד שלך אכפת ממה שאתה הולך לתת להם?
  2. האם הם רואים בזה ערך?
  3. האם זה פותר להם בעיה או עונה על צורך שיש להם?

איך ליצור מגנט לידים שהופך מתעניינים ללקוחות

אחרי שהבנו כמה חשוב ליצור מנגנון שמושך לידים לעסק שלך, נראה איך עושים את זה נכון.

מה הלקוחות שלך רוצים

זה ברור שאתה צריך להכיר את קהל היעד שלך, אבל לא תמיד ברור איך אתה עושה את זה. אחת הטעויות הכי גדולות היא להתחיל ולהכין מוצר כשלא יודעים למי הוא בדיוק מיועד.

את התהליך כדאי להתחיל מבחינה של המוצרים שאנשים מוכנים לשלם עליהם. אם מישהו מוכן לשלם עבור משהו, הוא רואה בו ערך, ואת הערך הזה אנחנו רוצים לקחת למגנט הלידים שלנו. במקום לנחש מה אנשים רוצים, נראה מה הם קונים.

אפשר לראות במה אנשים מתעניינים גם על ידי חיפוש בגוגל של מושגים שקשורים לעסק שלך. העמודים שמגיעים ראשונים הם אלה שהכי נפוצים. זה מה שאנשים מחפשים וכדאי להתייחס למידע הזה.

פוסטים ברשתות החברתיות ובפורומים. אנשים שואלים שאלות ומחפשים מידע כל הזמן. כדאי להכנס לקבוצות רלוונטיות לתחום שלך ולראות מה אנשים מחפשים ואיזה שאלות מטרידות אותם.

יש אתרים שאפשר למצוא בהם מידע שאנשים מחפשים אותו.

  • אתר Answer the Public. אתר שמכניסים אליו נושא והוא מביא את השאלות שקשורות לנושא הזה שאנשים חיפשו בגוגל. האתר באנגלית, אבל יכול לתת הרבה מידע.
  • אתר BuzzSumo. אתר שמראה איזה פוסטים ברשתות החברתיות זכו להכי הרבה מעורבות. מה שאנשים מגיבים אליו, זה מה שמעניין אותם.
  • עוד אתר שיכול לעשות לכם את החיים קלים זה מחולל הנושאים של Hubspot. אתם מכניסים נושא, והוא נותן לכם אפשרויות לתכנים שיכולים להתאים לכם.
נושאים למגנט לידים לעסק מאתר שאלות
צילום מסך מאתר Answer the Public

האם אתה נותן ערך ללקוחות

אחרי שעשית מחקר והגעת לנושא שאנשים מתעניינים שו ואתה רוצה לתת את הערך שלך, חשוב לוודא שאתה באמת נותן ערך.

מה יקרה אם מישהו ירשם להוריד את מגנט שלידים שלך ויקבל תוכן שלא ממש נותן לו משהו, עם תמונות לא איכותיות ושנראה לא מקצועי? נכון, הוא יסיר את עצמו מרשימת התפוצה שלך וכנראה שגם לא ירצה לעבוד איתך בעתיד.

המטרה היא לקחת את מי שקבל את התוכן החינמי ולהפוך אותו להיות לקוח משלם, ואת זה אפשר לעשות רק אם מראים לו ששווה לו לעבוד איתנו ושיש לו מה להציע לו.

ואם אתה לא כותב תוכן בעצמך ואין לך יכולות עיצוב, קח מישהו שיעשה את זה בשבילך. מגנט הלידים שלך הוא מה שרואים כשפותחים את הדלת לעסק שלך, וכדאי שתראה טוב ומקצועי, אחרת אתה עושה יותר נזק מתועלת.

כדי ליצור ערך אמיתי עם מגנט הלידים שלך אתה רוצה שהוא יהיה:

  • ספציפי. פתרון של בעיה מסויימת ולא משהו כללי.
  • ייחודי. אי אפשר לתת את מה שכולם נותנים, אין לזה כבר ערך.
  • ירוק עד. נושא המגנט צריך להיות כזה שימשיך להיות רלוונטי לאורך זמן ולא משהו נקודתי שעובר.
  • נוח לצריכה. מי שמוריד את מגנט הלידים שלך לא רוצה לעבוד קשה. הוא רוצה את הפתרון בדרך קלה ומהירה.
  • יעיל. בסופו של דבר אנשים רוצים לקבל עזרה, דאג לזה שהם יקבלו אותה.

סוגים של מגנט לידים

כדי להחליט מה הפורמט הכי נכון למגנט הלידים שלך, אתה צריך לבחון את הלקוחות ואת העסק שלך. הבאתי כאן כמה סוגים נפוצים של מגנט לידים שאתה יכול להשתמש בהם.

מדריך דיגיטלי

מדריך בצורה של ספר דיגיטלי להורדה הוא אחד הסוגים הכי נפוצים של מגנט לידים. במדריך אתה פותר בעיה שיש ללקוחות שלך או מלמד אותם משהו חדש שיכול לעזור להם.

דוגמאות:

  • אם אתה מוכר מוצרים שצריכים הדרכה, הלקוחות שלך ישמחו להסברים שיעזרו להם.
  • עוסק בנדל"ן, אתה יכול לכתוב מדריך למשקיע המתחיל.
  • עוסק באוכל בריא, כתוב מדריך על איך להקים גינה ביתית לגידול ירקות

בגדול, כל נושא שאפשר לכתוב עליו ספר, אפשר לכתוב עליו מדריך קצר שיתן ערך נקודתי ללקוח.

ארגז כלים

אנשים הרבה פעמים מחפשים כלין שיעשו את החיים שלהם יותר קלים ויחסכו להם זמן.

דוגמאות:

  • ארגז כלים למורה המתחיל.
  • ארגז כלים לניהול הזמן בעסק שלך.
  • ארגז הכלים למחפשי עבודה.

בארגז הכלים ניתן תהליכים, תוכנות וקיצורי דרל שיכולים לסייע לקהל היעד שלנו.

קורס וידאו

וידאו הוא מגנט לידים מעולה. קל לצרוך אותו ויש ללקוחות שלך הזדמנות להכיר אותך באופן אישי. וידאו יכול להתאים למגוון של עסקים ויכול להחליף מדריך דיגיטלי להורדה.

דוגמאות:

  • מדריך אימון כושר בוידאו.
  • מדריך וידאו להקמת קמיין פייסבוק.
  • שיעור מתנה לנגינה בפסנתר.

מדריך וידאו דורש יותר השקעה בהכנה שלו, אבל הוא יכול למשוך אליו הרבה אנשים שמעדיפים לצרוך את התוכן שלהם בצורה ויזואלית.

משלוח חינם

כבר אמרנו שאנשים אוהבים לראות את המילה חינם, ואפשר לנצל את זה כדי למשוך אותם על ידי משלוח חינם של מוצרים מהאתר שלך. כמובן שאפשר לקחת את זה עוד צעד קדימה ולהבין מה המוצרים שמושכים הכי הרבה אנשים לרכישה ולהשתמש במשלוח בחינם על המוצרים האלה.

נתתי פה כמה דוגמאות של מגנטי לידים, אבל כמובן שלכל עסק מתאים משהו אחר וצריך להתאים את מגנט הלידים לעסק שלך כך שהכי הרבה לקוחות יגיעו אליך.

שאלות על לידים לעסק

מה זה מגנט לידים?

מגנט לידים הוא תוכן חינמי שאתה נותן ללקוחות פוטנציאלים בתמורה למייל שלהם. דוגמאות למגנט לידים: ספר דיגיטלי, הנחה עם קופון, קורס חינם וכדומה.

איך יוצרים מגנט לידים מעולה?

מגנט לידים טוב חייב להיות בעל ערך לקהל היעד שלך. הכי טוב זה מגנט לידים שפותר בעיה או שעושה את החיים שלהם יותר קלים.

כמה עולה מגנט לידים לעסק?

ללקוחות שלך זה חינם. מה אתה צריך בשביל להכין את מגנט הלידים שלך? מחקר שוק כדי להגיע למגנט הכי טוב. יצירה של המוצר עצמו, זה יכול להיות כרוך בכותב תוכן, גרפיקה ואולי גם צילום ועריכה של וידאו. ואחר כך כמובן צריך לקחת בחשבון מנגנון הפצה למגנט הלידים שיצרת.

מה הפורמטים הכי טובים למגנט לידים?

הפורמט הכי טוב הוא זה שנותן את הכי הרבה ערך ללקוחות שלך. לכל עסק יש דברים שעובדים טוב יותר בשביל הלקוחות, וצריך להתאים את הפורמט לעסק. יש לקוחות שספר דיגיטלי יעבוד הכי טוב עבורם ויש כאלה שסרטוני וידאו. אנחנו מתאימים את הפורמט ללקוחות.

לסיכום

מגנט לידים הוא אחד הדרכים הכי יעילות להגיע לקהל יעד חדש וללקוחות פוטנציאלים והוא צעד אחד מתשעת הצעדים של נוסחת השיווק לעסקים. אחרי שאנשים נרשמים כדי לקבל את מה שיש לך להציע, אתה יכול להתחיל ולקדם את מערכת היחסים איתם ולהפוך אותם ממתעניינים ללקוחות.

אם נתת להם ערך, הם יחזרו אליך כדי לקבל עוד וירכשו את מה שיש לך להציע.

מה מגנט הלידים הכי טוב שאתה נרשמת אליו?

רוצה לבנות תוכנית מעשית לשיווק העסק שלך?

או השאר פרטים ונחזור אליך
epic marketing
ראשון-חמישי 9:00-16:00

לפוסט הזה יש תגובה אחת

כתיבת תגובה