שיווק דיגיטלי מקצועי בהר חברון

אם אתה רוצה לנצל את המשאבים של האינטרנט ולקדם את העסק שלך, אתה צריך תוכנית מסודרת שבנויה במדוייק לעסק שלך.

קידום העסק באינטרנט הוא תחום שכל הזמן משתנה וצריך לדעת מה הכלים שכדאי להשתמש בהם ואיך לעשות את זה נכון לעסק שלך. אחד הכלים הכי משמעותיים לקידום העסק הוא האתר שלך. אתה רוצה לעסק שלך אתר שמרשים את הלקוחות ונותן להם את המידע שיגרום להם ליצור איתך קשר ולרכוש ממך את מה שיש לך להציע. אז אם אתה רוצה תוכנית לשיווק דיגיטלי בהר חברון, אתה במקום הנכון.

כדי לבנות את האתר שיביא תוצאות לעסק שלך, צריך יותר מידע בבניית אתרים. צריך לתכנן את אסטרטגיית האתר, להכיר את הלקוחות שמגיעים אליו וליצור מסלול שמוביל את הלקוחות לרכישה.

כדי להשתמש בצורה מקסימלית באינטרנט ובמליוני המשתמשים שגולשים כל יום ברשת, צריך להגיע עם המסרים הנכונים ועם הויזואליות הנכונה לגולשים.

אתר הוא אחד הכלים החזקים והיציבים לקידום העסק שלך. כשאנחנו בונים אתר אנחנו לא רק מסמנים וי על הפרוייקט, אלא רוצים להביא תוצאות ולראות אתר שמקדם בפועל את העסק.

מה חשוב לתכנן לפני שבונים אתר?

  1. קודם כל להבין מה המטרה של האתר שלכם, מה אתם רוצים להפיק ממנו בפועל. האם זה איסוף לידים לעסק, מכירות, או משהו אחר.
  2. איך אתם רוצים שהגולשים יתפסו אתכם? אתר הוא כלי נהדר להעביר את המסרים של העסק והמסר עובר בניראות של האתר עוד לפני שמתחילים לקורא את מה שיש לכם להגיד.
  3. מי הגולשים שמגיעים לאתר שלך? האתר צריך להיות מותאם גם בניראות וגם בתכנים לאופי הגולשים שמגיעים לאתר וללקוחות שאתה מחפש לעסק שלך.
  4. מאיפה הולכים להגיע האנשים לאתר שלך? בתתכנון של האתר צריך לקחת בחשבון את מקור הגולשים לאתר. האם אתם רוצים להביא תנועה מפייסבוק או לקדם את האתר שלכם כך שיגיעו גולשים מגוגל…

השאלה הראשונה שאנשים שואלים כשהם רוצים לבנות אתר היא – כמה זה עולה לבנות אתר. השאלה הזאת היא מורכבת ואין לה תשובה פשוטה. כמו שאי אפשר לשאול כמה עולה רכב, כי יש אינסוף אפשרויות, איכויות ומותגים. זה נכון גם לגבי אתר.

עלות אתר מחושבת בהתאם למרכיבים שונים. אתר מורכב מעיצוב, הקמה בפועל של האתר ולפעמים גם כתיבה של קוד. חלק לא פחות חשוב באתר הוא כתיבה וניסוח של התכנים שמופיעים באתר.

יש דברים שאי אפשר לוותר עליהם כמו הבנייה והעיצוב של האתר, אבל יש דברים שחשוב מאוד שיהיו וכדאי להשקיע את התקציב הנדרש כדי להקים אתר שעושה את העבודה. התוכן הוא לא פחות חשוב מהנראות והוא יוצר את התהליך של הגולשים כשהם מגיעים לאתר ומושך אותם לבצע את הפעולה שאתם רוצים. כתיבה בדרך כלל היא לא חלק מהצעת המחיר של האתר ומקבלים עליה מחיר נפרד.

אם נסתכל על מחירים באופן כללי כדי לקבל סדר גודל, המחיר של אתר תדמית בסיסי, אבל איכותי יעלה לכם משהו כמו 7,000 שקלים. יש מחירים נמוכים יותר, אבל כמו בכל מוצר, המחיר משקף גם את האיכות שאתם מקבלים ואת הניסיון והמקצועיות של מי שמבצע את העבודה.

מה יכול להרים את המחיר של האתר? פיתוח של חלקים שמיוחדים לעסק שלכם ופונקציונליות מיוחדת תעלה את המחיר של האתר. גם כתיבה של תוכן היא נפרדת מעלות האתר ואם אתם רוצים תוכן, המחיר של האתר יהיה גבוה יותר.

עלות של אתר חנות עם מוצרים וסליקה של תשלום יעלה בסביבות 15,000 שקלים וגם כאן תלוי מה אתה צריך, אם יש מורכבות שדורשת פיתוח או תוספים מיוחדים והכנסת תכנים, המחיר של האתר יעלה בהתאם.

יש הרבה דרכים להגדיר שיווק דיגיטלי. בצורה הכי פשוטה שיווק דיגיטלי הוא כל הפעולות שאנחנו עושים באינטרנט כדי לקדם את העסק. כדי לעשות את זה משתמשים בכלים ושיטות שחלקם דומים לשיטות שיווק מסורתיות. הרבה פעמים העקרונות דומים, אבל דרך היישום שונה.

את העסק אפשר לקדם בדרכים שונות, אפשר לקדם את העסק דרך אתר אינטרנט, פייסבוק ואינסטגרם, סרטונים ביוטיוב, דפי נחיתה ועוד. היתרון הגדול שיש לנו באינטרנט הוא שיש לנו כלים למדוד את יעילות הפעולות שאנחנו עושים ועם זה האפשרות לשפר את המהלכים ואת התוצאות.

בעזרת ערוצי השיווק הדיגיטלי גם עסקים קטנים יכולים להגיע למסה של לקוחות המחירים שמתאימים להם ללא תקציבי ענק. אין צורך להשתמש בטלויזיה או ברדיו כדי להגיע להרבה לקוחות, היום אפשר עם פרסום םברשתות החברתיות להגיע למאות אלפי אנשים בלחיצת כפתור.

הפנים של העסק שלכם הם הניראות של מה שאתם מוצאים לפרסום. אם אתם האתר שלכם, הפרופילים שלכם ברשתות החברתיות וכל חומרי הפרסום שלכם נראים מקצועיים, העסק שלכם נראה מקצועי ומושך לעבוד איתו.

חשוב מאוד להתחבר ברמה האישית לחומרים של מי שאתם הולכים לעבוד איתו. אם אתם הולכים לכיוון של בניית אתר, תבקשו לראות פרוייקטים קודמים של מי שהולך לבנות לכם את האתר. תתרשמו מהניראות ומהמקצועיות ותראו שאתם מתחברים לסגנון של האתרים.
בתיק עבודות אפשר לראות את הסגנון ולקבל מושג על הניסיון שיש למי שבונה את האתרים. אתם יכולים גם לבקש דוגמאות של כתיבת תוכן אם אתם רוצים לשלב כתיבת תוכן באתר שלכם.

עוד דבר חשוב הוא להבין בדיוק מה נכלל בהצעת המחיר שאתם מקבלים. לכל אחד יש פרטים אחרים שנכללים בהצעה, ולכן כדאי לבקש הצעה מסודרת ואם יש לכם שאלה או שמשהו לא ברור, לשאול. עדיף להקדיש עוד 10 דקות ולדעת בדיוק מה אתם מקבלים.
האם הצעת המחיר כוללת גם כתיבה של תוכן לאתר? האם ההצעה כוללת עיצוב לאתר? כתיבת תוכן היא בדרך כלל לא חלק בסיסי מבניית אתר, ותוכן צריך לבוא כסעיף נפרד בהסכם האתר.

אם אתם הולכים לכיוון של קמפיין פייסבוק, גם פה כדאי לדעת מה נכלל בהסכם. האם ניהול של קמפיין ממומן או גם ניהול של הדף העסקי? כמה פוסטים אתם מקבלים בשבוע? האם צריך גם לכתוב אותם או רק להעלות ולעצב את התכנים?

הנטייה של הלקוחות היא לבקש מייד הצעת מחיר, אבל אם אתם מקבלים מייד מחיר בלי ששואלים אתכם שאלות, כנראה שאתם מדברים עם מישהו שהוא לא מקצועי. מי שמנוסה בעולם השיווק והאתרים יודע שאין דבר כזה מחיר אחיד, ואם אתם מקבלים מחיר כזה בלי ששואלים אתכם שאלות ומכירים את העסק שלכם, אתם כנראה גם לא תקבלו מוצר שמתאים בדיוק לעסק שלכם.

אתם הולכים להשקיע פה לטווח ארוך בעסק שלכם. כדאי מאוד לבחור את האדם הנכון לעבוד איתו.

אחרי יותר מעשר שנים של בניית אתרים וקידום של עסקים, בנינו תוכנית שלמה של תשעה צעדים לקידום העסק שלך. אנחנו עוברים על מה שקיים לך בעסק כיום ובונים תוכנית עם הנקודות הכי חשובות שיעזרו לך להגדיל את ההכנסות של העסק. בניית אתר או שיפור של האתר הקיים, קידום ממומן ובניית תשתית של קידו אורגני. לכל עסק יש את הצעדים שהכי מתאימים לו ואנחנו מוצאים ובונים יחד אתכם את המהלך שלכם.

בעבודה שלנו עם עסקים בתחומים שונים אנחנו מביאים את הניסיון שיווקי שלנו שמוצא את הנקודות הכי חשובות בעסק, אנחנו בונים תוכנית אסטרטגית עם תוצאות לטווח ארוך ואנחנו יודעים למדוד את מה שאנחנו עושים ולשפר כל הזמן.

אנחנו חושבים על רעיונות מחוץ לקופסא מחוץ לקופסא, כאלה שיבדלו את העסק שלכם ולוקחים את העסק שלכם למקום ייחודי שלא קיים אצל עסקים אחרים.

כמה נקודות חשובות שכדאי לדעת לפני שאתם בונים אתר לעסק.

מה קורה אצל המתחרים שלכם

השלב הראשון שכדאי לעשות אפילו לפני שאתם פונים למישהו שיבנה לכם את האתר, זה לראות מה קורה בשוק שלכם. מה קורה אצל המתחרים שלכם. איך האתרים נראים ומה התוכן ששמו בהם.  מהלך כזה גם יעזור לכם למקד את המחשבות שלכם ומה בדיוק אתם רוצים בשבילכם. אתם תגיעו ברורים יותר למי שהולך לעשות לכם את העבודה. כשברור לכם מה הכיוון שלכם, זה עוזר לנו לדייק את מה שאנחנו בונים לכם ולהביא לכם תוצאות שתהיו מרוצים מהם.

מה מתאים ללקוחות שלכם

לכל סוג של לקוחות מתאים סגנון אחר של אתר. לקוחות של רפואה טבעית הם לא אותם הלקוחות של חנות טכנולוגיה.כדאי לראות מה קורה באתרים אחרים בתחום שלכם ולאיזה אתרים נכנסים הרבה גולשים. אם יש משהו שעובד כבר טוב אצל אחרים, כדאי לאמץ אותו גם בשבילכם.

שאלות ותשובות

חשוב לשים באתר שלכם עמוד שאלות ותשובות. באתרי מכירות זה יכול לחסוך לכם הרבה זמן של שירות לקוחות. רוב השאלות של הלקוחות חוזרות על עצמן, וכדאי לתת את התשובות לשאלות כבר כשהגולשים נמצאים באתר. חשוב מאוד לשמור על בהירות באתר לגבי מחירים, משלוחים, החזרות וכו'
לקוח שאין לו בהירות לגבי מה קורה בדיוק, בדרך כלל לא ישאר.

עלויות נוספות

מעבר לתשלום על הבנייה והעיצוב של האתר יש עלויות נוספות שצריך להכיר. לכל אתר יש דומיין, שהוא הכתובת שמקלידים כדי להגיע לאתר שלכם. דומיין הוא לא הוצאה גדולה והעלות שלו היא משהו כמו 100 שקלים לשנה.
מעבר לזה כל אתר צריך אחסון, אחסון הוא המקום שבו נשמרים הקבצים והתמונות של האתר שלכם ומאפשרים לכל אחד לראות אותם. עלות של אחסון משתנה לפי חברת האחסון שבה אתם משתמשים והעלות היא בערך 10-20 דולר לחודש.
חשוב לשמור את הדומיין והאחסון בבעלותכם, כדי שאם תרצו לעבוד עם כל חברה, תוכלו לעשות את זה ולא תהיו שבויים של החברה שבנתה את האתר.

שיחת ייעוץ ללא עלות

קבע/י שיחת ייעוץ ללא עלות ויחד נתאים את המסלול השיווקי המושלם לעסק שלך.
מלא/' את הטופס כדי שנוכל להגיע מוכנים לשיחה. אם יש לך שאלה, יש גם מקום להשאיר אותה בסוף.