שיווק דיגיטלי מקצועי ברמת השרון

אתה רוצה לקדם את העסק שלך ולהביא לקוחות מהאינטרנט. איך עושים את זה? איך בונים תוכנית שמנצלת את המשאבים בצורה הכי חכמה ומביאה כמה שיותר לקוחות?

הפרסום באינטרנט מתעדכן כל הזמן, אפשרויות הפרסום משתנות וצריך להיות מאוד מדוייק ללקוחות שמחפשים כל פעם משהו אחר. היום אנשים מחפשים הכל באינטרנט, ועסק שלא מחזיק אתר שנראה טוב ומקצועי, אין לו נוכחות ברשתות החברתיות ולא משתמש בכלים שיש באינטרנט על מנת לקדם את עצמו, כמעט ולא קיים בעיני הלקוחות. אז אם אתה מחפש שיווק דיגיטלי ברמת השרון, הגעת למקום הנכון.

מה קורה למשל עם האתר שלך? יש לעסק שלך אתר? בניית אתר זה לא רק לדעת איך לבנות בפועל את האתר. בניית אתר זה תכנון נכון של אסטרטגיית האתר, להכיר את הלקוחות שמגיעים לאתר והרבה ידע שיווקי כדי לבנות אתר שיהיה נוח ללקוחות שלך ויעביר את המסרים בצורה שיגרמו לגולשים לעשות פעולה ולך להשיג את המטרות העסקיות שלך.

אנשים משתמשים באינטרנט כל הזמן ומספר האנשים שמשתמשים באינטרנט רק גדל כל שנה. האינטרנט מאפשר היום גם לעסקים קטנים להגיע לכמות גדולה של אנשים ונותן מגוון אפשרויות שלא היו זמינות פעם.

בניית אתר ברמת השרון הוא הדרך שלך להגיע ללקוחות שלך בכל זמן. כדי לוודא שהאתר שלך נותן את התוצאות ובאמת מקדם את העסק שלך, אתה צריך כל הזמן להיות עם היד על הדופק ולמדוד את ההצלחות שהאתר מביא לך. 

מה חשוב לדעת לפני שמתחילים לבנות אתר לעסק?

  1. הגדרת מטרת האתר. מה אתם רוצים להשיג באמצעות האתר שלכם. זה יכול להיות להביא לידים לעסק, מכירות של מוצרים ללקוחות או הגדלת הסמכות שיש לכם בתחום. כל אחת מהמטרות האתא מתבצעת בדרך שונה באתר וצריך למדוד את האפקטיביות של האתר בהשגת המטרה.
  2. מה המסר שאתם רוצים להעביר לגולשים שלכם? הגולשים מכירים את העסק שלכם דרך האתר, ולכן חשוב שהם יבינו מה אתם עושים והאם אתם נותנים להם את המענה שהם צריכים.
  3. איך מביאים אנשים לאתר? זה נחמד שיש לכם אתר, אבל בכדי שהוא יהיה אפקטיבי צריכים להגיע אליו גולשים. בשלב בניית האסטרטגיה חשוב להבין איך מגיעים הגולשים לאתר שלכם.
  4. מי גולש באתר שלכם? למי אתם מתאימים את המסרים? כל השפה שבה מדבר האתר צריכה להתאים לקהל היעד שלכם. אם המוצרים שלכם מיועדים לגברים בני 35 ומעלה האתר ידבר בשפה שונה מאתר של מוצרים לנשים עם ילד ראשון.

אחת השאלות שהכי הרבה שואלים היא כמה יעלה לי לבנות אתר? צריך להבין שלשאול את השאלה הזאת זה כמו לשאול כמה יעלה לי לקנות בית. כמובן שזה תלוי בהרבה משתנים. כשבונים את האתר חשוב לדעת מה הכרחי שיהיה בו ועל מה אפשר לוותר.

למשל, אנשים משקיעים הרבה זמן וכסף בעיצוב של לוגו, לדעתי, זה אחד הדברים שיותר זניחים ולא זה מה שיביא לכם את המכירות. עסק קטן יכול להסתפק בלוגו פשוט וכשהעסק גדל לשנות אותו ללוגו אחר אם יש צורך.

בבנייה של אתר יש את זמן העבודה על בניית האתר בפועל ועל העיצוב שלו. כמובן שמשנה גם רמת הצוות שבונה את האתר. צוות מקצועי, יביא כמובן לתוצאה שנראית טוב יותר ועובדת טוב יותר.

מה עוד יש לנו בתוך מרכיבי העלות של האתר? כתיבה של תוכן. כתיבת תוכן היא לא חלק מהצעה בסיסית של בניית אתר, אבל הרבה בעלי עסקים לא יודעים לנסח את המסרים שלהם בצורה שמניעה אנשים לפעולה, ולכן כתיבה מקצועית של תוכן היא אחר הדברים שמאוד חשוב לדאוג לו בזמן הבנייה של האתר ולהשקיע את העלות הנוספת של כתובת התוכן.

כדי לבנות אתר תדמית בסיס שכולל 5 עמודי תוכן העולת היא תהיה בין 5,000 ל-10,000 שקלים. תלוי מה הדרישות העיצוביות של האתר והאם אתם גם ורתי כתיבה של תוכן. אם נתנו לכם הצעה של 2,000 שקלים לבנייה של אתר, כנראה שהתוצאה שתקבלו לא תהיה שווה את הסכום הזה.

אם יש לאתר שאתה צריך דרישות מיוחדות וצריך גם לכתוב לו תוכן, המחיר יעלה בהתאם. חשוב מאוד לסכם לפני תחילת התהליך עם מי שבונה לכם את האתר מה בדיוק אתם מקבלים עבור התשלום ומה תוכלו לקבל עבור תשלום נוסף. בדרך כלל מי שבונה לכם את האתר יתן לכם גם מחיר מיוחד על תוספות שונות ועל כתיבת תוכן.

כדי לבנות אתר חנות תצטרכו להשקיע סכום שמתחיל ב-15,000 שקלים וגם כאן תלוי בדרישות של העסק שלך, אם תהיה מורכבות נוספת והכנסת תכנים, המחיר של האתר יעלה בהתאם. בחנות כזאת תוכל למכור את המוצרים שלך ולהגיע לקהלים שלא נמצאים קרוב אליך פיזית.

ישיווק דיגיטלי הוא שם כולל להרבה שירותים, ובגדול אנחנו קוראים בשם הזה לכל מאמצי השיווק שאנחנו עושים כדי להביא לקוחות דרל האינטרנט.

איך מגיעים הלקוחות? מנכסים כמו אתר אינטרנט, רשתות חברתיות, בלוג, פודקסטים, דפי נחיתה ועוד. היתרון שיש לשיווק באינטרנט הוא שמה שאנחנו עושים זה למקד את המאמצים שלנו בלקוחות הנכונים והמדוייקים לעסק. אנחנו משתמשים ביכולות הניתוח שיש היום לאתרים כמו גוגל ופייסבוק ושאר הרשתות החברתיות, כדי להשקיע בפרסום לקהל שיותר נכון למוצר שלנו, במקום להציע את הפרסום לכולם.

השיווק הדיגיטלי מאפשר לעסקים קטנים להגיע להרבה מאוד אנשים ומאגר של לקוחות בתקציבים לא גדולים ולהשתמש בערוצי שיווק שבהם יש השקעה ראשונית חד פעמית ואחר כך יש זרימת לקוחות באופן קבוע ומתמשך.

השיווק שלכם הוא מה שהגולשים רואים על העסק שלכם. אם האתר והפרסומים שלכם נראים טוב והגולש מרגיש שהם נותנים לו את המענה, הם יוצרים את הרצון לעבוד איתכם ולרכוש מכם.

אז לפני שאתם בוחרים עם מי לעבוד על הפרוייקט החשוב של שיווק העסק שלכם כדאי מאוד לראות תיק עבודות. מה שאתם רואים זה גם שיש למשרד השיווק ניסיון, אבל אתם גם רואים למשל את הסגנון של האתרים שהוא בונה ושל התכנים שהוא כותב ויכולים לראות האם אתם מתחברים לזה.

אחרי שאתם מתחברים ברושם הראשוני לעבודה, אתם רוצים לברר על מה בדיוק אתם משלמים ומה אתם מקבלים.
למשל: אתם בונים אתר? מה זה כולל, עיצוב או רק בנייה?
האם אתם מקבלים כתיבה של תוכן? בדרך כלל כתיבת תוכן היא לא חלק בסיסי מבניית אתר, ויש תשלום נוסף ל כתיבה של תוכן.

אתם רוצים קמפיין פייסבוק? האם הקמפיין כולל גם העלאת תכנים לדף העסקי או לא?

אחרי שהתחברתם למשרד הפרסום והבנתם מה אתם הולכים לקבל, כדאי להתרשם מהשיחה שלכם עם מי שהולך לעבוד אתכם. אם אתם מבקשים מחיר ומקבלים אותו בלי ששואלים אתכם שאלות, זה סימן אזהרה. בתחום השיווק  אין דבר כזה מחיר אחיד לעבודה, כי העבודה צריכה להיות מותאמת לגודל ולצרכים של העסק שלכם. מחיר אחיד אומר שכנראה אין התאמה של מה שעושים לעסק שלכם.

צריך לזכור שאתם הולכים להשקיע פה לטווח ארוך. כדאי להשקיע עוד קצת זמן בבחירת האדם הנכון לעבודה אתכם ולחסוך אחר כך הרבה עגמת נפש.

אנחנו בונים כבר המון שנים אתרים ומנהלים קמפיינים לעסקים. אנחנו יודעים לתת לך מעטפת מלאה לכל החלקים של השיווק שלך. עיצוב, בנייה והתאמה מלאה של האתר לקידום אורגני וממומן. ניהול קמפיינים ברשתות החברתיות ובניית תוכנית אסטרטגית ארוכת טווח לעסק.

אנחנו מביאים ניסיון שיווקי שלוקח את האתר למקום שמדבר אל הלקוחות ומניע אותם לפעולה ואנחנו יודעים למדוד את הביצועים של האתר ולשפר אותם על המצב הכי אופטימלי שלו.

אנחנו חושבים מחוץ לקופסא ובאים עם המון רעיונות שלוקחים את העסק שלכם למקום ייחודי שלא קיים אצל עסקים אחרים.

תבינו מה עושים המתחרים שלכם

לפני שאתם מתחילים איתנו את תהליך בניית האתר שלכם נשלח אתכם לעשות קצת עבודת רגליים ולראות מה קורה באתרים של המתחרים שלכם. ככה תוכלו לראות מה אתם אוהבים ורוצה אצלך ומה ממש לא. כשאתה יודע טוב יותר מה הכיוון שלך, זה עוזר לנו לדייק את האתר שלך ולהביא לך תוצאות שתהיה מרוצה מהם.

מה מתאים ללקוחות

הלקוחות של חנות לבגדי ילדים לא דומים ללקוחות של חנות טלפונים סלולארים.  כדאי לראות מה קורה באתרים בתחום שלך ואיזה אתרים מגיעים למקומות הראשונים בגוגל. אם יש משהו שעובד אצל אחרים, אנחנו רוצים לאמץ אותו ולא להמציא את הגלגל מחדש.

שאלות ותשובות

עמוד חשוב מאוד באתר שלכם הוא עמוד השאלות והתשובות. אם הלקוחות מגיעים לחנות שלכ ויש להם שאלה שנשארת ללא מענה, במקרה הטוב הם יתקשרו לברר ובמקרה הפחות טוב הם יעברו לאתר של המחרים שלכם. האתר צריך להיות כמה שיותר ברור: מחירים, תהליכים, משלוחים וכו'
אם ללקוח יש משהו לא ברור הוא ממשיך הלאה ואתם לא רוצים שהוא יעשה את זה.

עלויות נוספות

לבניית אתר יש עלויות בסיסיות מעבר לתשלום על הבנייה של האתר. כל אתר צריך דומיין, שהוא השם שמקלידים כדי להגיע לאתר שלכם. דומיין עולה בערך 100 שקלים לשנה ולא משנה כל כך מאיזה חברה רוכשים אותו, העיקר שתהיה חברה אמינה.
כל אתר צריך גם אחסון, האחסון הוא המקום שבו נשמרים הקבצים של האתר שלכם וזה מה שמאפשר לכל אחד להגיע לאתר. עלויות של אחסון הן לא קבועות והן משתנות לפי חברת האחסון שאתם עובדים איתה. בדרך כלל העלות תנוע בין המחירים 10-20 דולר לחודש.
חשוב לדעת שאתם רוצים את הדומיין ואת והאחסון בבעלותכם, כך שאם תרצו באיזה זמן לעבוד עם חברה אחרת על האתר, תוכלו לעשות את זה בלי להיות שבויים של החברה שבנתה לכם את האתר.

שיחת ייעוץ ללא עלות

קבע/י שיחת ייעוץ ללא עלות ויחד נתאים את המסלול השיווקי המושלם לעסק שלך.
מלא/' את הטופס כדי שנוכל להגיע מוכנים לשיחה. אם יש לך שאלה, יש גם מקום להשאיר אותה בסוף.