שיווק דיגיטלי מקצועי בתל אביב

כל עסק שרוצה לקדם את עצמו ולהביא לקוחות מהאינטרנט צריך תוכנית כדי לנצל את המשאבים בצורה הכי חכמה ולהביא כמה שיותר לקוחות.

קידום עסקים הוא תחום שמתעדכן כל הזמן, אפשרויות הפרסום משתנות והלקוחות מחפשים כל פעם משהו אחר. צריך לדעת שבמציאות הדיגיטלית של היום, עסק שלא מחזיק אתר שנראה טוב ומקצועי, לא נמצא ברשתות החברתיות ולא משתמש בכלים שיש באינטרנט לקידום, כמעט ולא קיים בעיני הלקוחות. אז אם אתה מחפש שיווק דיגיטלי בתל אביב, הגעת למקום הנכון.

נקח לדוגמא את בניית האתר שלכם. בניית אתר הוא תחום שדורש הרבה יותר מידע על איך בונים אתר. בניית אתר דורשת תכנון נכון של אסטרטגיית האתר, הכרות עם הלקוחות שמגיעים לאתר והרבה ידע שיווקי על מנת לבנות אתר שיהיה נוח ללקוחות ויעביר את המסרים בצורה שיגרמו לגולשים לעשות בפעולה ולרכוש את מה שיש לכם להציע.

מספר האנשים שמשתמשים באינטרנט גדל כל שנה, וזה הולך להמשיך ולגדול. האינטרנט מאפשר היום להגיע לכמות גדולה של אנשים ונותן מגוון אפשרויות לעסקים קטנים.

בניית אתר הוא אחד הכלים לקידום העסק שלכם. חשוב לראות שהוא מבצע את הפעולות שאתם רוצים ולמדוד את ההצלחה של האתר כל הזמן על מנת להגיע למקסימום תוצאות.

מה חשוב לדעת לפני שבונים אתר?

  1. מה המטרה של האתר שלכם? גיוס לידים, מכירות, בניית קשר אמון עם הלקוחות…
  2. מה המסרים שחשובים לכם להעביר לגולשים? האתר הוא הדרך שבה הלקוחות רואים אתכם ודרך האתר הגולשים מכירים את העסק שלכם. חשוב להתאים את המסרים לעסק ולקהל הלקוחות שלכם.
  3. מאיפה מגיעים הגולשים לאתר? מקור התנועה לאתר הוא חשוב, בעזרתו אפשר התאים את המבנה והתכנים של האתר.
  4. מי האנשים שמגיעים לאתר? המסרים והנראות של האתר צריכים להתאים לקהל היעד. אתר לילדים יהיה שונה מאתר לאמהות.

אחת השאלות הכי נפוצות שלקוחות שואלים לגבי אתר היא כמה עולה לבנות אתר. לשאול את השאלה הזאת היא בערך כמו לשאול כמה עולה לקנות רכב. לכן חשוב להבין מה מרכיב את עלות האתר ועל מה לא כדאי לוותר.

עלות אתר מורכבת מזמן העבודה שיש על העיצוב וההקמה שלו. העלות מורכבת גם ממקצועיות הצוות שעובד על האתר על מנת להביא אותו לרמה הטובה ביותר.

למשל, יש יכול להיות מישהו שבונה אתרים, אבל הוא לא יודע לכתוב לכם את התוכן של עמוד הבית. האם אפשר בלי זה? אולי כן, אבל ברור שהתוכן הזה מאוד חשוב כי הוא השער שלכם ללקוחות ורוב העסקים רוצים את השירות הזה. אז לכותב תוכן מקצועי יש את העלות הנוספת.

אם נרד למספרים, על מנת לבנות אתר תדמית מינימלי צריך תקציב של משהו כמו 7,000 שקלים. מתחת לזה, כנראה שאתה עובד עם מישהו לא מספיק מקצועי וזה אומר שהאתר שלך לא יראה מספיק טוב וגם לא יעביר את המסר שלך כמו שצריך.

אם יש דרישות מיוחדות לאתר כמו פיתוח רכיבים ספציפיים ואתם רוצה גם תוכן, המחיר יעלה. בכל מקרה חשוב שתדעו לפני שאתם מתחילים את התהליך מה בדיוק אתם מקבלים עבור התשלום שלכם ושתהיה לכם תוכנית אסטרטגית שאיתה יעבוד האתר. תוכנית שמובילה לתוצאות שאתה רוצה להשיג.

עלות התחלתית לאתר חנות שבו אפשר למכור היא 15,000 שקלים וגם כאן תלוי בדרישות של העסק שלך, אם תהיה מורכבות נוספת והכנסת תכנים, המחיר של האתר יעלה בהתאם.

יש המון כלים ושיטות שאפשר להכניס תחת ההגדרה של שיווק דיגיטלי ויש הרבה תחומים שנושקים לשיווק המסורתי ולשיווק הדיגיטלי. בגדול מה ששונה בין תחומי שיווק שונים לאלו הדיגיטלים היא הדרך שבה מגיעים אליכם הלקוחות. בשיווק דיגיטלי הלקוחות יגיעו אליכם דרך… האינטרנט כמובן.

יש המון כלים שדרכם מגיעים לקוחות כמו אתר אינטרנט, רשתות חברתיות, בלוג, פודקסטים, דפי נחיתה ועוד. היתרון שיש לנו בשיווק באינטרנט הוא שאנחנו יכולים למקד את המאמצים שלנו בלקוחות הנכונים ולהגיע לאנשים שבאמת רוצים את מה שיש לנו להציע. אנחנו משתמשים ביכולות הניתוח שיש היום לאתרים כדי להשקיע בקהל שיותר נכון למוצר שלנו, במקום להציע את הפרסום לכולם.

השיווק הדיגיטלי מאפשר לעסקים קטנים להגיע למסה של לקוחות בתקציבים אפשריים בלי להוציא הון על הפקת פרסום טלויזיה או רדיו ולהשתמש בערוצי שיווק שבהם יש השקעה ראשונית חד פעמית ולאחרי זרימת לקוחות באופן קבוע ומתמשך.

השיווק שלכם בסופו של דבר מייצג את העסק שלכם. אם החומרים שאתם מוציאים נראים מקצועיים ונותנים את המענה לגולש, הם יוצרים את הרצון לעבוד איתכם ולרכוש מכם.

צעד ראשון לפני שאתם בוחרים עם מי לעבוד על הפרוייקט החשוב של השיווק שלכם הוא לראות תיק עבודות. זה לא רק לראות שיש למשרד השיווק ניסיון, בתיק עבודות אתם גם רואים למשל את הסגנון של האתרים שהוא בונה ושל התכנים שהוא כותב ויכולים לראות האם אתם מתחברים לזה.

אחרי שראיתם שאתם מתחברים לעבודה, אתם רוצים לברר מה בדיוק אתם מקבלים בחבילה.
אתם בונים אתר? האם האתר כולל עיצוב או רק בנייה?
האם אתם מקבלים גם כתיבה של תוכן לאתר? כתיבת תוכן היא לא חלק בסיסי מבניית אתר, ואם אתם רוצים תוכן, אתם צריכים לכלול את זה במפורש בהסכם.

אתם רוצים שינהלו לכם קמפיין פייסבוק? האם הקמפיין כולל גם העלאת תכנים לדף העסקי או לא?

עכשיו הגיע הזמן להתרשם מהשיחה שלכם עם מי שהולך לעבוד אתכם. אם אתם מבקשים מחיר ומקבלים אותו מייד, בלי ששואלים אתכם שאלות על העסק שלכם, זה סימן אזהרה. משווק רציני יודע שאין דבר כזה מחיר אחיד לעבודה, מחיר אחיד אומר שאין התאמה של מה שעושים לעסק שלכם.

צריך לזכור שאתם הולכים להשקיע פה לטווח ארוך. בראייה קדימה, עוד קצת זמן בבחירת האדם הנכון לעבודה אתכם יחסכו לכם הרבה עגמת נפש בהמשך.

אחרי המון שנים של בניית אתרים וקידום של עסקים, אנחנו יודעים היום לתת לך מעטפת מלאה לכל החלקים של השיווק שלך. עיצוב, בנייה והתאמה מלאה של האתר לקידום אורגני וממומן. ניהול קמפיינים ברשתות החברתיות ובניית תוכנית אסטרטגית ארוכת טווח לעסק.

אנחנו מביאים ניסיון שיווקי שלוקח את האתר למקום שמדבר אל הלקוחות ומניע אותם לפעולה ואנחנו יודעים למדוד את הביצועים של האתר ולשפר אותם על המצב הכי אופטימלי שלו.

אנחנו חושבים מחוץ לקופסא ובאים עם המון רעיונות שלוקחים את העסק שלכם למקום ייחודי שלא קיים אצל עסקים אחרים.

כמה דברים שחשוב לעבור עליהם לפני שאתם בונים אתר לעסק שלכם.

מה קורה אצל אחרים

לפני שאתם מתחילים את תהליך בניית האתר שלכם, בעבודה איתנו אנחנו שולחים אתכם לעשות קצת עבודה ולראות מה קורה אצל המתחרים שלכם. בדרך הזאת אתם יכולים לראות מה אתם אוהבים ורוצים שיהיה אצלכם ומה ממש לא. כשאתם יודעים טוב יותר מה הכיוון שלכם, זה עוזר לנו לדייק את האתר שלכם ולהביא לכם תוצאות שתהיו מרוצים מהם.

מה מתאים ללקוחות שלכם

לא כל מה שמתאים לחנות טכנולוגית יתאים לחנות של בגדים. מומלץ לראות מה קורה בתחום שלכם ואיזה אתרים מצליחים להגיע לתוצאות. אנחנו רוצים לנצל את מה שעובד כבר אצל אחרים ולהתחיל מנקודת פתיחה גבוהה עם כמה שפחות טעויות.

שאלות ותשובות

אחד העמודים החשובים באתר שלכם הוא עמוד שאלות ותשובות. זה נכון במיוחד לאתרי מכירות, אבל גם לאתרי תדמית. הלקוחות מגיעים לחנות שלכם ואין מולם מי שיענה להם על השאלות. הם יכולים לעשות אחד מהשניים, או להתקשר ולברר איתכם את הפרטים או לעבור לאתר אחר שיותר ברור להם מה קורה בו. חשוב לשמור על בהירות באתר לגבי מחירים, תהליכים, משלוחים וכו'
לקוח שלא ברור לו מה קורה בדיוק, בדרך כלל לא ישאר.

עלויות נוספות

לבניית אתר יש עלויות נוספות שצריך להכיר מעבר לתשלום על הבנייה והעיצוב. אתר צריך דומיין, זאת הכתובת שמקלידים כדי להגיע לאתר שלכם. דומיין הוא לא יקר ועולה משהו כמו 100 שקלים לשנה.
חוץ מזה אתר צריך אחסון, זה המקום שבו נשמרים הקבצים של האתר ומאפשרים לכל אחד להגיע אליהם. עלויות של אחסון משתנות לפי חברת האחסון שבה אתם משתמשים והעלות היא בערך 10-20 דולר לחודש.
חשוב שהדומיין והאחסון יהיו בבעלותכם, כדי שאם תרצו לעבוד עם חברה אחרת, תוכלו לעשות את זה ולא תהיו שבויים של החברה שבנתה את האתר.

שיחת ייעוץ ללא עלות

קבע/י שיחת ייעוץ ללא עלות ויחד נתאים את המסלול השיווקי המושלם לעסק שלך.
מלא/' את הטופס כדי שנוכל להגיע מוכנים לשיחה. אם יש לך שאלה, יש גם מקום להשאיר אותה בסוף.