עמוד איתור נזילות

עמוד נחיתה להבאת לקוחות לשירות איתור נזילות. הגולשים מגיעים דרך פרסום, בעיקר מפייסבוק.

דרישות הפרוייקט

עיצוב תואם מותג

עיצוב שמתאים למיתוג של הלקוח ומשדר אמינות.

כתיבת תוכן

כתיבת התוכן לעמוד אחרי מחקר התחום ומחקר המתחרים בשוק.

הנעה לפעולה

הנעת הגולשים לפעולה לאורך כל העמוד והבאה ליצירת קשר ולשיחת טלפון.

עמוד הנחיתה

עמוד נחיתה לאינסטלטור

איך אפשר להביא לקוחות לעסקים שונים? על ידי עמוד נחיתה ממוקד.

להרבה בעלי עסקים יש נטייה להרים קמפיינים בפייסבוק ואז… לשלוח את האנשים לאתר שלהם. זאת בדרך כלל תהיה טעות.

למה?

מכיוון שאנשים שמגיעים לאתר מתחילים "להסתובב" באתר שלכם, ללחוץ על קישורים ולאבד את הריכוז.

כשאתם מרימים קמפיין, יש לכם מטרה. המטרה יכולה להיות לגרום לאנשים להרשם למשהו, להשאיר פרטים או לרכוש. המטרה היא בדרך כלל לא משהו כללי, יש לכם מטרה ממוקדת.

שימוש בעמוד נחיתה בפרסום מאפשר לגולשים להיות מרוכזים במסר שלכם ולבצע את הפעולה האחת שאתם מבקשים מהם.

אלמנטים חשובים בעמוד הנחיתה

כמה נקודות חשובות שהשתמשנו בהן בעמוד הנחיתה.

סיפור – אנחנו לא מתחילים לפרטים טכנים שאנשים בדרך כלל לא מבינים בהם, אלא משתמשים בסיפור שגורם לגולש הזדהות עם מה שנכתב. אם יש לך את הבעיה, אתה מזהה אותה ורוצה להמשיך ולראות מה הפתרון שלה.

ערך אמיתי – זה נכון שאנחנו רוצים לפרסם את שירותי האינסטלציה, אבל לפני זה, שימו לב שנתנו לגולש אפשרות לאתר את הבעיה בעצמו אם היא פשוטה, בלי לקרוא לאיש מקצוע ובלי לשלם.

בדרך הזאת אנחנו נותנים ערך ומייצרים אמון עוד לפני שאנחנו מבקשים מהגולש לעשות משהו.

הסברים – אם לגולש חושב להבין את התהליך שאנחנו עובדים איתו, גם זה נמצא בעמוד, אבל בחלק תחתון יותר, שאליו יגיע רק מי שזה באמת מעניין אותו.

שאלות ותשובות – אם יש שאלות שאנחנו יכולים לענות עלייהם מיידית, נעשה את זה בעמוד הנחיתה. הגולש מקבל את המידע שהוא רוצה ואנחנו חוסכים מאיתנו את הלקוחות שלא רלוונטים. חוסך זמן לגולש ולנו.

רוצים דף נחיתה מקצועי לעסק שלכם? דברו איתנו.