אתר מוצרי גרפיקה

אתר למכירת מוצרי גרפיקה. כרטיסי ביקור, פליירים וחומרים שיווקיים.

דרישות הפרוייקט

עיצוב מקצועי

אתר שמשדר מקצועיות. עיצוב בקו נקי וזרימה של הגולשים לאורך העמוד.

מכירות

אתר המתאים למכירת מוצרים דיגיטלים. אפשרות לבניית קופונים להנחה והצגת מבצעים.

טפסים

שילוב של טפסים מיוחדים באתר להתאמה אישית של המוצר ללקוח.

מתוך האתר

עמוד ראשי באתר

דף מוצר

דף קטגוריה

מכירה של מוצרים דיגיטלים באינטרנט

מוצרים דיגיטלים הם מוצרים שאפשר למכור אותם שוב ושוב בלי צורך לייצר אותם. המוצרים האלה באים בדרך כלל בפורמטים של קבצים כמו MP3, PDF, וידאו, תוספים ותבניות.

למה כדאי למכור מוצרים דיגיטלים?

למוצרים דיגיטלים יש יתרונות ייחודיים ולכן השילוב של המכירה שלהם כמעט בכל עסק, יכולה להיות מאוד משתלמת.

  • עלות נמוכה – מוצרים דיגיטליים לא צריך לייצר, לא צריך להחזיק מהם מלאי ואין עלות של משלוח. ולכן מכירה של מוצרים דיגיטליים מאוד זולה ביחד למוצרים פיזיים.
  • שולי רווח גבוהים – מכל הסיבות שאמרנו למעלה, רוב הרווחים ממכירה של מוצרים דיגיטלים נשארים אצלכם.
  • אוטומציה – מכירה של מוצרים דיגיטלים יכולה להתבצע בצורה אוטומטית ובלי התערבות שלכם בכלל. כל תהליך ההזמנות ומשלוח המוצר ללקוח מוגדר פעם אחת ואחר כך ממשיך לעבוד בלי שצריך לעשות שום דבר.
  • מגוון מוצרים – על פי בחירתך, תוכל למכור מגוון של מוצרים דיגיטלים בהתאמה לעסק שלך. קבצים, חברות באתר מידע או גישה לתוכנה. יש הרבה אפשרויות למכירה של מוצרים דיגיטלים.

האתגרים במכירה של מוצרים דיגיטלים

עם כל היתרונות, יש גם אתגרים במכירה של מוצרים דיגיטלים.

  • תחרות עם מידע חינמי באינטרנט – בהרבה מקרים לקוחות יכולים למצוא אפשרויות חינמיות לתוכן שאתה רוצה למכור בתשלום. יש צורך לבנות מוצר שהוא מספיק איכותי ועולה על ההיצע שיש בחינם כדי למכור אותו בצורה משמעותית.
  • גניבת תוכן – קל מאוד להעתיק תוכן של מוצר דיגיטלי. כדאי להגן על עצמך מפני האפשרות הזאת.

בתכנון נכון של המוצר, מוצר דיגיטלי יכול להיות תוספת מאוד רווחית לעסק.

4 מוצרים דיגיטלים שכדאי למכור באינטרנט

1. מוצרי לימוד

קורסים אינטרנטיים הם אחד התחומים הכי לוהטים בתחום המוצרים הדיגיטלים. זה דורש לא מעט מאמץ לבנות ולהוציא קורס טוב, אבל כשיש לך אחד כזה מוכן, הוא מהווה יתרון תחרותי גדול לעסק.

אפשר להכניס לקורס דיגיטלי, מעבר לתוכן המוקלט, גם שאלונים ופעילויות שמעשירים אותו. והדבר הכי חשוב בקורס דיגיטלי הוא שהוא יהיה מספיק טוב כדי לגרום למי שרכש אותו ללמוד אותו בפועל ולסיים אותו.

אז אם יש לכם מומחיות בתחום מסויים, מוצרי מידע דיגיטלים הם דבר שאתם יכולים לייצר ולמכור אותו. מוזמנים לפנות אלינו לעוד מידע.

2. רישיון לנכסים דיגיטלים

תמונות סטוק, וידאו ואודיו, כל אלה נכללים ברשימה של נכסים שאפשר לתת לאנשים להשתמש בהם תמורת תשלום.

אתם יכולים למכור את הנכסים באתרים גדולים שכבר מוכרים מוצרים כאלה כמו אתרי תמונות סטוק גדולים, או לבנות אתר משלכם שבו תמכרו באופן בלעדי את המוצרים.

כדאי לסמן את התמונות שבאתר בסימן מים על מנת שלא יוכלו להוריד אותם ישירות מהאתר ללא תשלום.

3. אתרי חברות

במקום למכור מוצרים דיגיטלים בודדים, אפשר לחבר אותם יחד ולבנות אתר חברות, שבו יש גישה למוצרים שלך תמורת תשלום חודשי. היתרון של השיטה הזאת הוא תשלום שחוזר על עצמו ומתחדש בכל פעם.

4. תבניות מוכנות לשימוש

עוד מוצר דיגיטלי שכדאי למכור הוא תבניות או כלים למקצוענים בתחומים מסויימים.

בתחום הזה מאוד נפוצות התבניות לשימוש בבניית אתרים, תבניות לשימוש בגרפיקה כמו פליירים וכדומה, תבניות מתחום התפירה ותבניות לשימוש עסקי כמו קבצי אקסל או אפליקציות.

נסו לחשוב איך אתם לוקחים את המומחיות שלכם והופכים אותה לכלי שאחרים יכולים להשתמש בו.

איך יוצרים מוצר דיגיטלי

אחרי שראינו כמה דוגמאות למוצרים דיגיטלים שאפשר למכור, נראה מה התהליך שנדרש על מנת לבנות אותם.

1. חשיבה

בשלב הראשון כדאי להעלות כמה שיותר רעיונות למוצרים שאפשר ליצור. בהתחלה כדאי לחשוב ללא ביקורתיות כדי להביא את כל האפשרויות מבלי לפסול אותן על הסף.

שאלות שיכולות לעזור בתהליך החשיבה:

האם אתם יכולים ללמד את הלקוחות שלכם איך להשתמש נכון במוצרים שלכם? למשל, אם אתם מוכרים מוצרי עבודת יד, תוכלו גם ללמד איך להשתמש בהם.

האם אתם יכולים ליצור מידע משלים למה שאתם מוכרים? למשל, אם אתם מוכרים מכונות כביסה, תוכלו ללמד איך לשמור על חיי מכונת הכביסה ואיך לתקן תקלות קטנות בקלות.

האם יש נושאים שקשורים למה שאתם עושים? למשל, אם אתם מוכרים מוצרים טבע, אתם יכולים לתת מידע על חיים בריאים יותר.

2. מחקר

אחרי שחשבתם על רעיונות, עכשיו נחפש תוכן שבאמת מעניין את קהל היעד שלכם.

אפשר להעזר במספק מקורות על מנת לבצע מחקר ולראות מה רלוונטי בתחום שלכם:

  • קבוצות פייסבוק
  • פורומים
  • חוות דעת של לקוחות על מוצרים
  • ניתוח של ביצועי האתר שלכם בגוגל אנליטיקס
  • מייילים של לקוחות עם שאלות

כל המקומות האלה הם מקור מידע מצויין לשלב המחקר.

3. אימות

יש לכם נושא ויש לכם גם חומר לשים בתוכו, עכשיו, לפני שמתחילים לעבוד, כדאי לראות שיש רוכשים למה שאתם רוצים להציע.

יש כמה כלים שאפשר להשתמש בהם כדי לבדוק את היתכנות מכירת המוצר:

  • מחקר מילות מפתח
  • טרנדים על פי גוגל טרנד
  • בקשת פידבק מהלקוחות שלכם
  • בניית דוגמא קטנה והרצה ראשונית שלה

לא משנה מה התחום שאנחנו עוסקים בו, לפני שאנחנו משקיעים במוצר, כדי לבדוק קודם כל את היתכנות המכירה שלו.

4. בניית אתר

סיימתם את כל השלבים הראשוניים ויצרתם מוצר, עכשיו צריך לבנות אתר כדי למכור את מה שיש לכם להציע.

אחת הפלטפורמות הנפוצות לבניית אתרים כאלה היא וורדפרס שבה אפשר למצוא גם הרבה תוספים שיעזרו לכם להגיע בדיוק לתוצאה שאתם מחפשים. פנו אלינו לייעוץ לגבי האתר שלכם.

לסיכום

לכל אחד ולכל עסק יתאים מוצר ייחודי משלו. אתם יכולים לשלב בקלות הכנסה נוספת על ידי יצירת מוצר דיגיטלי שנכון ללקוחות שלכם.

מוזמנים לפנות אלינו לשיחת ייעוץ ולמציאת המוצר המושלם לעסק שלכם.