שאלתי את השאלה "למה הקמת את העסק שלך" בשתי קבוצת פייסבוק שבן חברים יחד כ-15,000 בעלי עסקים.
מה היו התשובות? כמובן שהיה מגוון, אבל אם אני אסכם באופן כללי. חלק מהתשובות היו בכיוון הפרקטי, הצורך להגדיל את ההכנסה, לגדל את הילדים ולהיות הבוס של עצמי. וחלק היו בכיוון ההגשמה העצמית, הרצון להעניק והגשמת החלום.
אם המטרה בהקמת העסק היא הגדלת ההכנסות, להגיע ליותר לקוחות הוא הכרח ושיווק הוא הדרך לעשות את זה. אבל גם אם הרצון הוא ליצור משהו מדהים, להוציא לפועל רעיון או שיש לך חלום, הדרך להגשים את זה היא להגיע ליותר אנשים. להשפיע.
אם כל מה שהיה חשוב זה ליצור ולהגשים את החלום שלנו, היינו עושים את זה ושמחים עם זה. לא היה לנו צורך שמישהו יקנה את מה שיש לנו למכור.
אבל אכפת לנו, ואנחנו רוצים שהמסר שלנו יגיע לכמה שיותר אנשים. וזה בדיוק שיווק.
שיווק הוא הפעולה שאנחנו עושים כדי לגרום לשינוי לקרות. העשייה היא לא מספיקה אם לא השארנו חותם. אם לא גרמנו לשינוי.
שיינוי יכול להיות עם מטרה גדולה שיש לעמותה שאתה תומך בה.
שינוי יכול להיות על ידי המוצרים שלך.
שינוי יכול להיות על ידי הקלה של כאב או יצירת הנאה.
את השינוי הזה אנחנו רוצים להביא לאנשים.
אז מה הפעולות שאתה עושה כדי להפיץ את המסר שלך ולהביא לשינוי?