סיפור טוב מצליח כי הוא תופס את הדמיון של הרבה אנשים.
סיפור טוב הוא אמיתי. לא כי העובדות שלו בהכרח נכונות, אלא כי הוא עקבי ואותנטי. כשאתה מספר משהו לא אמיתי, ללקוחות שלך יש את הכשרון להרגיש את זה.
סיפור טוב טומן בחובו הבטחה. הבטחה להנאה או תועלת. או שהוא מעולה או שהוא לא שווה את הזמן לבזבז עליו.
סיפור טוב הוא אמין. אנחנו חיים בעולם שבו אנחנו חושדים במניעים של מי שמספר לנו סיפור. אנחנו שואלים את עצמנו מה הוא רוצה להשיג. אנחנו לא מאמינים לסיפור של אנשי מכירות, מבחינתנו הם מוכנים להגיד הכל כדי למכור. אנחנו לא מאמינים למי שממליץ לנו על שירות בפייסבוק, כנראה שיש לו סיבה טובה לעשות את זה ולא רק לב טוב. לכן האמינות היא כל כך חשובה.
לסיפור טוב יש הרבה רבדים. אנחנו לא מקבלים את כל הפרטים, יש דברים שאנחנו מבינים לבד. כשמי שקורא את הסיפור מגיע למסקנה בעצמו, הסיפור הרבה יותר חזק.
סיפור טוב הוא מהיר. אין לנו סבלנות לחכות לעיקר, הוא צריך לתפוס אותנו על ההתחלה.
סיפור טוב לא פונה להיגיון שלנו, אלא לחושים שלנו.
סיפור טוב לא פונה לכולם. אם אתה פונה לכולם, אתה בעצם לא פונה לאף אחד.
סיפור טוב לא סותר את עצמו. אם יש לך מסעדה במקום מושלם, אבל התפריט ממש לא מתאים לשם, אתה תפסיד. לקוחות מייד יבחינו שיש משהו שלא מסתדר להם.
סיפור טוב משתדר עם השקפת העולם שלנו. סיפור טוב לא מלמד משהו חדש, הוא רק נותן לנו אישור וביטחון, שמה שאנחנו מאמינים בו הוא באמת נכון.