You are currently viewing איך לפרסם מכירה של חולצות בפייסבוק

אחד התחומים שמכניסים כסף לאנשים ממכירות פסיביות זה חולצות מודפסות בשיטת Print-on-Demand. כלומר, מעצבים חולצה ולא מדפיסים אותה. ההדפסה של החולצה מתבצעת רק כשמישהו מזמין בפועל את החולצה. היתרון של השיטה הזאת הוא שלא צריך להחזיק מלאי ואפשר ליצור שיתופי פעולה של מעצבים ומדפיסים.

ברשת יש גם המון אתרים שמאפשרים לנו להעלות את העיצובים שלנו לאתר והם מטפלים בכל העניין של ההדפסה והמשלוח ללקוחות. אפשר לעשות את זה עם אמזון בתוכנית Merch by amazon, באתר Redbubble ובהרבה אתרים אחרים.

כמו במכירה של הרבה מוצרים, החלק המורכב הוא לא יצירת המוצר, אלא המכירה שלו. היום נדבר על שיווק של החולצות המודפסות בפייסבוק.

איך לייצר לפייסבוק מודעה אפקטיבית

מודעה מורכבת ממרכיבים רבים. התמונות, הטקסט והמסר של המודעה, הם המרכיבים שמושכים את הגולשים ללחוץ עליה ולהגיע למוצר שאותו אנחנו רוצים למכור.

אנחנו רוצים להגדיל את הסיכויים שמישהו ילחץ על המודעה שלנו. הוספת מילים של דחיפות כמו "עכשיו", "זמן מוגבל" וכו' יגרמו ליותר אנשים ללחוץ על המודעה. אנחנו רוצים גם להשתמש במילים שמתארות את קהל היעד שלנו על מנת למשוך את האנשים הנכונים למודעה שלנו.

חשוב מאוד לא להניח הנחות. אנחנו מניחים מה התמונה שעובדת הכי טוב, מה הכותרת ומה התמונה שעובדת. אבל הדרך הנכונה היא להחון את הדברים. לנסות סוגים שונים של מודעות, וידאו, תמונה וקרוסלה. לנסות תמונות שונות וטקסטים שונים. לנסות עד שאנחנו מגיעים למודעה שעובדת הכי טוב ומביאה את הכי הרבה לקוחות.

לנסות תמונות של המוצר לבד ותמונות של אנשים שמשתמשים במוצר, לנסות כל שינוי בפני עצמו כדי להבין מה עובד הכי טוב ומה מביא את הלקוחות בהוצאה הכי נמוכה שאפשר. אפשר לייצר וידאו בקלות עם אתר PlaceIt.

למשוך את הקהל עם פרטים שיכולים להשפיע על המכירה כמו: משלוח חינם, מחיר, הנחות וכו'.

הילאים שהכי קונים חולצות באינטרנט הם 25-34. כדאי לטרגט את הגיל הזה למקסימום אפקטיביות של המודעות.

טיפים למודעת חולצות מוצלחת

1. תמונה פשוטה וטקסט קצר

במודעה כדאי לנסות להשתמש בתמונה פשוטה, שלא מצביעה על פרסום, אלא על שיתוף וגם לנסות תמונות מורכבות יותר עם הדמייה של המוצר על אנשים.

במודעה נשתמש בטקסט קצר:

  • שאלה שפונה לקהל היעד שלנו – שימו לב ששימוש בקריאה לעשות לייק יכול להוריד את האפקטיביות של המודעה, פייסבוק לא אוהבים כשעושים את זה.
  • בקשה לתייג אחרים שהם קהל היעד.
  • והפנייה לקישור ללחיצה.

2. שימוש בתגובות

כשמישהו מגיב על הפוסט שלכם, הגיבו בחזרה עם קישור לעמוד של המוצר. זה מעלה שוב את הפוסט שלכם להצגה בפני קהל נוסף.

3. למשוך תשומת לב

המודעות צריכות לגרום לאנשים לעצור את הגלילה שלהם בפייסבוק. מומלץ לעשות טסטים עם תמונות שונות ואפילו עם אפקטים שונים לתמונה כמו רקעים מיוחדים או חיתוך לא שגרתי של התמונה. אפשר גם ליצור קרוסלה מחיתוכים מעניינים של תמונות.

לנסות תמונות בצבע ובשחור לבן ואפילו תמונה בשחור לבן עם פריטי צבע מודגשים.

לסיכום

כמו כל פרסום בפייסבוק, ההצלחה של הפרסום תלויה במשתנים רבים כמו התאמה לקהל היעד ומסרים נכונים של הפרסום. החלק הכי חשוב בכל התהליך הזה הוא לא לוותר ולהמשיך לעשות טסטים עד שמגיעים למודעה האופטימלית.

כתיבת תגובה