נוסחת השיווק לעסקים
מה צריך כדי להביא יותר לקוחות?
אחד הדברים הכי חשובים לכל עסק הוא להביא באופן קבוע לקוחות חדשים לעסק. זהו גם אחד הדברים הכי מאתגרים בעסק.
הרבה בעלי עסקים יודעים לתת שירות איכותי, או למכור מוצרים מעולים, אבל את החלק שבו הם צריכים לשווק את העסק, כלומר להביא לקוחות חדשים כל הזמן, הם לא אוהבים. הם חושבים שהם לא מסוגלים לעשות. הם לא רוצים לעשות.
הרבה אנשים חושבים שאם רק יהיה להם שירות מעולה או מוצרים טובים, הלקוחות יגיעו מעצמם. האם זה יכול לקרות? אולי, במקרים חריגים. כדי שיקרה משהו, וכדי שהוא יקרה איך שאנחנו רוצים, אנחנו צריכים לנקוט בפעולה.
בעלי עסקים מגיעים לסוכנות פרסום ומבקשים מהם, תעשו לי פרסום בגוגל, או תרימו לי קמפיין פייסבוק, או תבנו לי אתר. ועובר זמן ומה שרואים זה שהעסק לא מתרומם. לא מגיעים יותר לקוחות בצורה משמעותית והעסק לא גדל כמו שאנחנו מצפים.
למה זה קורה?
כי רואים את העסק בצורה מפורקת, רואים את הלקוחות בנפרד, ואת הפרסום הנפרד, ואתר האתר כחלק אחר. לא בונים תוכנית אחת שרואה את כל הצדדים של העסק, לא לוקחים בחשבון את כל הצדדים של העסק ומה הכי נכון לעסק שלכם באופן אישי.
ואת זה באה נוסחת השיווק לעסקים לעשות.
נוסחת השיווק לעסקים היא תוכנית פעולה עם 9 צעדים ברורים שכל עסק חייב לבצע על מנת להביא יותר לקחות באופן קבוע ולהגדיל את הרווחים של העסק.
איך עובדת נוסחת השיווק לעסקים
לכל עסק יש תחומים רבים שאפשר לשפר על מנת להגדיל את הריווחיות שלו. התחו שאנחנו בחרנו להתמקד בו הוא השיווק. כי לא משנה מה תעשה בעסק וכמה תתייעל, אם אין לך מספק לקוחות חדשים, העסק שלך לא יגדל.
לכן לקחנו את תשעת הצעדים הכי חשובים בתהליך השיווק ובנינו תוכנית שבה אתה לקוח את העסק מהמקום שהוא נמצא בו ומכפיל את הרווחים שלך עם צעדים ברורים ומובנים.
תשעת הצעדים של נוסחת השיווק לעסקים
על מנת להתחיל ולבצע תוכנית שיווקית כלשהי, אתה חייב להכיר את הלקוח שלך!
אנחנו בונים פרופיל לקוח מלא לעסק שלכם שיעזור לכם לדבר נכון ללקוחות שלכם ולהביא להם את ההצעות שהכי ימשכו אותם אליכם.
מה שקורה היום הוא שבעלי עסקים שולחים ללקוחות הצעות שמתאימות באופן כללי ולא ממוקדות וזה גורם לזה שמבזבזים זמן ומשאבים ולא מגיעים ללקוחות הנכונים. אחרי שתבנו את פרופיל הלקוח המלא שלכם אתם תפנו ללקוחות שמתאימים לכם ותתאימו את המסרים שלכם כך שיחס ההמרה שלכם יהיה הרבה יותר גבוה.
מה אתם מציעים ללקוחות שלכם?
אנחנו מדברים בשלב הזה על ההצעה שלכם. השלב הזה הוא קריטי ולכן הוא נמצא בשלב הבסיס של התוכנית.
רוב העסקים פשוט מוכרים ללקוח את מה שיש להם ויותר גרוע מזה מתחרים על המחירים שלהם עם עסקים אחרים ונאלצים להוריד מחירים ולהפוך את העסק לפחות ריווחי. אחרי שנעבוד על ההצעה שלכם תדעו איך לפנות ללקוחות כך שהם ירצו את מה שיש לכם למכור ולא יסתכלו על מה שיש למתחרים שלכם לתת.
זה השלב שבו אנחנו בונים את מגנט הלידים שלכם.
המצב היום הוא שלקוחות מגיעים באקראיות או מתוך פרסום ממומן אבל צריך כל פעם לעשות מאמץ מחדש כדי להגיע אליהם. מגנט לידים הוא סיסטם שמביא לעסק לידים באופן קבוע בלי לעשות כל פעם שמיניות באויר כדי לנסות ולהביא לקוחות.
אחד החלקים הכי חשובים בשיווק של העסק הוא חיבור קבוע עם הלקוחות.
מה שקורה היום הוא שיש לכם לקוחות חד פעמיים. לקוח בא, קונה ואנחנו לא רואים אותו יותר. לקוח חדש עולה לנו פי 8 ממה שעולה לנו לקוח קיים, ולכן מה שיקרה אחרי שנבנה את הקשר עם הלקוחות הוא שתהיה לכם רשימת תפוצה עם לקוחות שרוצים לשמוע מה שיש לכם להגיד ושחוזרים לרכוש מכם ולשמוע את מה שיש לכם להציע.
אתר האינטרנט שלכם הוא מה שאחרים רואים עליכם.
מה שקורה היום הוא שפונים לאדם שבונה אתרים והוא מבין או בבנייה או בעיצוב ובמקרה הטוב הוא מבין בשניהם. אבל הוא לא מבין בשיווק. ואז מקבלים אתר שיכול להיות שהוא נראה טוב, אבל הוא לא עושה את העבודה. אנחנו בונים את המסרים המדוייקים שאתם רוצים לשים באתר שלכם כך שמי שמגיע אליו יהיה מוכן לעבודה איתכם ויקח את הצעד הבא של רכישה.
חלק בלתי נפרד מעולם השיווק הוא עולם התוכן. המצב היום הוא שהרבה עסקים נמנעים מלכתוב תוכן, ואם כבר הם מפרסמים תכנים זה ברשתות החברתיות ולא באתר של העסק.
בחלק הזה תדעו מה התוכן שמביא לכם את הלקוחות ותוכלו לנצל את הכוח העצום של גוגל שמביא לקוחות איכותיים ובחינם.
הרשתות החברתיות הפכו לחלק בלתי נפרד מהחיים שלנו ומעולם השיווק. שם מתקיים באופן רציף הקשר עם הלקוחות.
היום אי אפשר להתנהל בלי נוכחות ברשתות החברתיות. מה שקורה היום הוא שאם עסקים כבר משקיעים את הזמן בהעלאת תכנים לרשתות החברתיות, התכנים האלה לא מביאים תוצאות. אנחנו רוצים שתדעו לייצר תוכן שמתאים ללקוחות שלכם ומייצר מעורבות גם בטקסט וגם בוידאו.
כדי להגדיל עסק בצורה משמעותית, חייב להשתמש בקידום ממומן.
בדרך כלל העסקים מתחלקים לשלוש קבוצות. אלו שלא משתמשים בקידום ממומן ולא מנצלים את הכוח העצום שלו להגדיל את העסק. אלו שמפרסמים בעצמם, רוב האנשים האלה זורקים כסף לפח, כי הם לא יודעים לפרסם נכון. והקבוצה השלישית הם כאלו שלוקחים חברה מקצועית שתפרסם להם ואז הבעיה היא שהם לא יודעים למדוד האם הקמפיין באמת מביא את התוצאות שהם רוצים או שהקמפיין הוא איזה חור שחור שלא ברור מה קורה בו.
בואו לגלות איך עובד העולם של הקידום הממומן ואיך מודדים את ההצלחה שלו כך שתדעו לראות האם ההשקעה שלכם מכניסה לכם רווחים והפרסום שלכם עובד.
בחלק הזה אנחנו עוזרים לכם לבנות את קו מוצרי ההמשך שלכם. המצב היום הוא שרוב העסקים מוכרים מוצר ללקוח באופן אקראי, בלי לנצל עד הסוף את זה שהלקוח הגיע אליהם ולמכור לו את המקסימום שיש להם להציע.
עם בנייה של קו מוצרי המשך ממקסמים את ההכנסה מכל לקוח שמגיע אלינו.
שיחת ייעוץ ללא עלות
קבע/י שיחת ייעוץ ללא עלות ויחד נתאים את המסלול השיווקי המושלם לעסק שלך.
מלא/' את הטופס כדי שנוכל להגיע מוכנים לשיחה. אם יש לך שאלה, יש גם מקום להשאיר אותה בסוף.
תוכנית שיווקית לעסקים בתל אביב, תוכנית שיווקית לעסקים בגבעתיים, תוכנית שיווקית לעסקים ברמת השרון, תוכנית שיווקית לעסקים בהר חברון